Djungelvrål Skrevet 11. februar 2015 #21 Skrevet 11. februar 2015 Hei! Jeg har lange, lett buede vipper, og synes at Gosh sin Show me volume-maskara funker supert Synes også at Lancôme har en del god makara. Har blant annet prøvd Hypnose, som ser flott ut og sitter lenge. Den kan du jo prøve hvis du sliter med å finne et produkt som sitter. Hypnose har jo altfor mye produkt på kosten i tillegg til at den lager en mørk skygge under øynene. Fatter ikke hvorfor denne er så populær??
Magnifique Skrevet 11. februar 2015 #22 Skrevet 11. februar 2015 Hypnose har jo altfor mye produkt på kosten i tillegg til at den lager en mørk skygge under øynene. Fatter ikke hvorfor denne er så populær?? Hm, på meg funket den bra Men jeg pleier å tørke av det overflødige produktet på en ny maskara på et papirtørkle - så klumper det seg ikke.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #23 Skrevet 11. februar 2015 Hypnose har jo altfor mye produkt på kosten i tillegg til at den lager en mørk skygge under øynene. Fatter ikke hvorfor denne er så populær?? Jeg er også veldig fornøyd med hypnose, og de fleste andre lancome maskaraene. Men jeg gjør som hu over, tørker av det overflødige til å begynne med. Men det er ikke værst med lancome sine synes jeg. Anonymous poster hash: 7baa4...736
loffen Skrevet 11. februar 2015 #24 Skrevet 11. februar 2015 (endret) Den nye til Lancome, Grandiose, sverter av og legger seg som en stor svart skygge under øyenbrynene mine etter et par timer. Kosten er super og alt ser flott ut med en gang, men jeg kan aldri dra ut noe sted med den på. Dere er advart! Min favoritt er Masterpiece Max fra Max Factor. Den sitter hele dagen og halve natta uten å sverte eller drysse. Ikke i dusjen engang! Passe stor kost og klumper ikke. (og 1/3 av prisen i forhold til den over..) Endret 11. februar 2015 av loffen
Gjest Solstråla88 Skrevet 12. februar 2015 #25 Skrevet 12. februar 2015 Ah, den mascaraen er magisk :D Ja, jeg elsker den! Og så lett den er å vaske vekk også!
Favole Skrevet 12. februar 2015 #26 Skrevet 12. februar 2015 Clinique high impact curling mascara Eneste mascaraen jeg alltid vender tilbake til. Har prøvd mange de siste årene for å se om jeg kunne finne en som er litt billigere og litt lettere å få tak i, men ingen kan måle seg. Synes ikke volumet eller "krøllen" holder seg godt nok gjennom dagen hos andre, pluss at jeg blir seende ut som en panda etter en times tid med de fleste. Med Clinique sin er tur i regn, snøvær osv. null problem, den holder gjennom alt. 1
vimsefrøken Skrevet 12. februar 2015 #27 Skrevet 12. februar 2015 Er dette en litt tørr mascara med tett bust på kosten?? Jeg syns absolutt ikke at mascaraen er tørr, faktisk heller ganske våt. Men den har kort, tett bust, og er veldig lett å legge pent. Syns jeg alltid får flott resultat med denne, og holder gjennom dagen uten å drysse av.
neon_sun Skrevet 12. februar 2015 #28 Skrevet 12. februar 2015 Max factor masterpiece max har jeg brukt i årevis. Har prøvd alt fra dior til oriflame og ingenting funker noe på vippene mine. Har tynne, men relativt lange og buede vipper, fargeløse uten mascara.
LastSummer Skrevet 12. februar 2015 #29 Skrevet 12. februar 2015 Chanel Le Volume og Trish McEvoy High volume
romettig_ Skrevet 12. februar 2015 #30 Skrevet 12. februar 2015 Sublime de Chanel er min favoritt. Merker ikke at jeg har den på. Sitter som et skudd, samtidig som den er lett å vaske bort
Gjest lolle Skrevet 12. februar 2015 #31 Skrevet 12. februar 2015 De aller aller beste er: Chanel Le Volume & Helena Rubinstein Lash Queen Sexy Blacks
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #32 Skrevet 14. februar 2015 Alt fra Chanel, ikke fornøye med Dior Anonymous poster hash: d7953...ae2
Lista Skrevet 14. februar 2015 #34 Skrevet 14. februar 2015 Hypnose har jo altfor mye produkt på kosten i tillegg til at den lager en mørk skygge under øynene. Fatter ikke hvorfor denne er så populær?? Mørk skygge under øynene? Jeg har sverget til Lancome hypnose i flere år. Ingen slår den på mine vipper Har normal lengde, litt tykke og buede vipper.
Salles Skrevet 14. februar 2015 #35 Skrevet 14. februar 2015 L'Oreal Volume Million Lashes! Har sverget til denne et par år nå
Persephone Skrevet 14. februar 2015 #36 Skrevet 14. februar 2015 Jeg har vipper som virkelig ikke ser bra ut uansett hvilken mascara jeg bruker for tiden. Vet ikke hva det er, men de bare klumper seg og ser korte og mindre fyldige ut etter jeg har tatt på mascara. Hvis jeg gidder å bruke mascara pleier jeg å bruke The Falsies fra Maybelline. Den er den mascaraen som ser best ut på meg for øyeblikket.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #37 Skrevet 15. februar 2015 Jeg har vipper som jeg ikke trenger å bruke vippetang på (de blir selvsagt med vippet opp med vippetanga, men det detter ned igjen med en gang uansett) og jeg er faktisk mest fornøyd med Kicks sin mascara. Den er veldig billig (130 kroner eller noe slikt), men jeg liker den bedre enn noen annen mascara jeg har prøvd. Jeg har litt glatte vipper, men jeg kniper ikke øynene sammen dog. Så jeg vet ikke om jeg er mye til hjelp her. Det er denne jeg mener: http://www.kicks.no/kicks-/makeup/yne/mascara-c140/dramatic-volume-full-lash-mascara--p20920 Hvis du bruker vannfast mascara holder vippene fasongen bedre etter at du har brukt vippetanga. Anonymous poster hash: 737fc...bb2
Gjest avocadoen Skrevet 15. februar 2015 #38 Skrevet 15. februar 2015 Hvis du bruker vannfast mascara holder vippene fasongen bedre etter at du har brukt vippetanga. Anonymous poster hash: 737fc...bb2 Som sagt trenger jeg ikke å bruke vippetang uansett, så ja Men takk for tips uansett
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #39 Skrevet 15. februar 2015 Maybellinne The Rocket. Anonymous poster hash: 0dde7...0b6
mereo Skrevet 16. februar 2015 #40 Skrevet 16. februar 2015 Har lange vipper, men de er litt fetere så derfor trenger jeg noe som sitter godt. De to jeg har funnet som funker for meg er: - Diorshow Extase Mascara, litt tørrere type. - Mac Extended Play Lash, mere våt - men tørker innen rimelig tid og sitter godt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå