Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags øyne/vipper har du, og hva slags mascara bruker du? :)

Jeg sliter med å finne en jeg er 100% fornøyd med såtenkte det kunne være greit med litt tips og erfaringer fra andre.

Jeg kniper øynene sammen når jeg smiler og ler, har øynene litt "inn i hodet" ( :P) g har ganske glatte vipper.

Problemet mitt er at alle mascaraene jeg har prøvd soter veldig. Er de vannfaste så sliter de alt for mye på vippene. Noen tips?? :)

Anonymous poster hash: d9a8f...792

Videoannonse
Annonse
Gjest Solstråla88
Skrevet

Selv har jeg middels lange og buede vipper og trives godt med clinique high impact mascara, ikke vannfast

• Liker 1
Skrevet

min favoritt er Clump Defy fra Max Factor!

Skrevet (endret)

Jeg har korte og pinnerette vipper. Bruker vippetang fra Shiseido (et av mine beste kjøp på lenge!) og Max Factor False Lash Effect Waterproof. :)

Forsøkt å teste ut andre mascaraer etter jeg oppdaget denne for 3 år siden, men finner ingen som måler seg i forhold til intensinteten i fargen, å holde vippene buet og muligheten for å legge lag-på-lag. Litt vanskelig kost og våt konsistens på den de første ukene en ny tube tas i bruk, men med litt øving så har den blitt min HG-mascara. :hjerte:

Tips angående sliting på vipper ifbm. vannfast mascara:
Jeg må være veldig nøye på å fjerne all mascara på kveldstid. Det beste jeg kan gjøre er å kombinere en oljebasert øyesminkefjerner med gode renseservietter. For øyeblikket bruker jeg H&M sin eye make-up remover (overraskende bra til bare 20 kr!) og Garnier sine cleansing wipes. Meget fornøyd! Hvis du derimot vil slenge inn litt pleie til vippene dine og ikke har altfor sensitive øyne, kan du fint fjerne vannfast mascara med f.eks. rapsolje.

Endret av minimika
  • Liker 1
Skrevet

Benefit they're real er fantastisk for meg!

• Liker 2
Skrevet

Helt enig med Saltsild :) Jeg har ganske tette men middels lange vipper som er sånn middels mørke.

Og benefits they're real gjør vippene mine om til neste fake lashes uten at de ser fake ut ;-) vet mange syns at kosten er veldig stiv og rar til og begynne med, men dette er en vanesak.

Benefit they're real er fantastisk for meg!

• Liker 1
Skrevet

Jeg har lange, buede men tynne vipper. Har brukt Max Factor False lash effekt i mange år men er på let etter noe bedre. Jeg sliter med at mange maskaraer har for mye produkt på kosten og dette tynger vippene og får den til å se færre ut. Sliter også med at de drysser, kan ikke bruke vannfast. Lurer på å prøve Clinique sin High Impact eller en fra Chanel som visstnok skal være bra.

Gjest Tigress
Skrevet

Eg synest det er mange som er gode, nett no er det Makeupmekka 5XL som er favoritten.

Skrevet

Ikke vannfast: Le Volume de Chanel.

Vannfast: Denne fra IsaDora. Den er overraskende bra altså. Kjøpte den bare fordi jeg måtte ha en vannfast mascara i full fart og ble virkelig fornøyd.

Anonymous poster hash: 710f9...7da
Skrevet

Har korte, rette vipper og liker lengde og volum. Der er det ingen som slår den røde og hvite fra Loreal (glemmer hva den heter). Brukt den i maaange år. Noen ganger topper jeg med Maybelline Colossal for ekstra fylde og volum. Aldri sett vitsen i å legge mye penger i mascara, da de bilige er like bra - om ikke bedre.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har lange tynne vipper som er avhengig av vippetang,

og favorittmascaraen er Le Volum de Chanel.

Gjest avocadoen
Skrevet

Hva slags øyne/vipper har du, og hva slags mascara bruker du? :)

Jeg sliter med å finne en jeg er 100% fornøyd med såtenkte det kunne være greit med litt tips og erfaringer fra andre.

Jeg kniper øynene sammen når jeg smiler og ler, har øynene litt "inn i hodet" ( :P) g har ganske glatte vipper.

Problemet mitt er at alle mascaraene jeg har prøvd soter veldig. Er de vannfaste så sliter de alt for mye på vippene. Noen tips?? :)

Anonymous poster hash: d9a8f...792

Jeg har vipper som jeg ikke trenger å bruke vippetang på (de blir selvsagt med vippet opp med vippetanga, men det detter ned igjen med en gang uansett) og jeg er faktisk mest fornøyd med Kicks sin mascara. Den er veldig billig (130 kroner eller noe slikt), men jeg liker den bedre enn noen annen mascara jeg har prøvd.

Jeg har litt glatte vipper, men jeg kniper ikke øynene sammen dog. Så jeg vet ikke om jeg er mye til hjelp her.

Det er denne jeg mener: http://www.kicks.no/kicks-/makeup/yne/mascara-c140/dramatic-volume-full-lash-mascara--p20920

Gjest avocadoen
Skrevet

Har korte, rette vipper og liker lengde og volum. Der er det ingen som slår den røde og hvite fra Loreal (glemmer hva den heter). Brukt den i maaange år. Noen ganger topper jeg med Maybelline Colossal for ekstra fylde og volum. Aldri sett vitsen i å legge mye penger i mascara, da de bilige er like bra - om ikke bedre.

Enig! :)

Skrevet

Selv har jeg middels lange og buede vipper og trives godt med clinique high impact mascara, ikke vannfast

Ah, den mascaraen er magisk :D

Skrevet

Hei!

Jeg har lange, lett buede vipper, og synes at Gosh sin Show me volume-maskara funker supert :) Synes også at Lancôme har en del god makara. Har blant annet prøvd Hypnose, som ser flott ut og sitter lenge. Den kan du jo prøve hvis du sliter med å finne et produkt som sitter. ;)

Skrevet

Jeg har lange tynne vipper som er avhengig av vippetang,

og favorittmascaraen er Le Volum de Chanel.

Er dette en litt tørr mascara med tett bust på kosten??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...