AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #1 Skrevet 10. februar 2015 Er det veldig glatt eller masse snø når man går utendørs i Oslo Sentrum for tiden ? Finnes det noen steder på internett hvor man kan sjekke slike ting ? Anonymous poster hash: ca156...9fb
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #2 Skrevet 10. februar 2015 Snø er det ikke, men det er fortsatt litt is enkelte steder. Men det er ikke særlig glatt nå lenger. Vet ikke om noe sted på nett å sjekke bortsett fra her inne Anonymous poster hash: 13ab2...fde
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #3 Skrevet 11. februar 2015 Ikke spesielt glatt i sentrum. Generelt er det jo mer snø og is i Oslo enn i de kystbyene som ikke ligger innerst i en fjord, og det er neppe over for vinteren, men nå om dagen er det ganske greit. Det er issvuller her og der, men de er stort sett såpass dekket med grus at du skal gjøre en innsats for å gå på trynet. Greit å være litt obs der det kan tine og deretter fryse til senere, men jeg trenger ikke gå rundt og konsentrere meg nå, slik jeg måtte for noen uker siden.Anonymous poster hash: dc48f...4bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå