Sarabi Skrevet 10. august 2004 #1 Skrevet 10. august 2004 Jeg fulgte ivrig med Idol, og da Maria gikk ut var Kjartan helt klart min favoritt som jeg krysset fingrene for. Han har en hærlig stemme utenom det vanlige og jeg forventet at låtene hans skulle passe til stemmen. Så sitter jeg her å vil høre på sangene hans, laster de ned og blir bare SINNSYKT skuffa!! Låtene passer best inn i det norske Grand Prix, og som vi alle vet, har INGEN av de norske innslagene der gjort det særlig bra! Hvorfor måtte absolutt Espen Lind være med på å skrive vinnerlåta? Han har vel aldri vært en dyktig artist på noen som helst måte!! :evil: Jeg blir så fortvila, og synes det er så kjipt at Kjartan ikke får brukt stemmen til det den er ment for... Vi blir nok ikke å vinne World Idol en gang til...
nat26 Skrevet 10. august 2004 #2 Skrevet 10. august 2004 Har også hørt noen av sangene hans,må si jeg ble skuffet jeg og
Sarabi Skrevet 10. august 2004 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2004 Jeg skjønner rett å slett ikke hva de har tenkt med...
Nitha Skrevet 10. august 2004 #4 Skrevet 10. august 2004 Hvorfor måtte absolutt Espen Lind være med på å skrive vinnerlåta? Han har vel aldri vært en dyktig artist på noen som helst måte!! :evil: Espen Lind var nok på mange måter en bedre artist en Kjartan Salvesen noen gang kommer til å bli. Han hadde faktisk en bra stemme, og dessuten kunne han skrive gode sanger. Han solgte også såpass bra både inne og ute at han hadde en viss kred. Problemet er at han skrev bedre sanger til seg selv enn når han skal skrive noe som skal passe til gud og hverman. Fru Nitha
Gjest Tex Skrevet 10. august 2004 #5 Skrevet 10. august 2004 Espen Lind er vel noe av det bedre som har hendt norsk popmusikk. Men klart det er enklere å skrive til seg selv enn til andre, ja....
Gjest gloria Skrevet 12. august 2004 #6 Skrevet 12. august 2004 Espen Lind er vel noe av det bedre som har hendt norsk popmusikk. Men klart det er enklere å skrive til seg selv enn til andre' date=' ja....[/quote'] Den nye til Kjartan var likevel hakket bedre enn landeplagen "standing tall". Lurer på hva Kjartan selv synes om sangene sine..
Crazee Skrevet 12. august 2004 #7 Skrevet 12. august 2004 Han var nøgd med CD'en sin, leste eg. Plukka'n med meg frå biblioteket i dag, så eg får høyra på og finna ut kva eg synest sjølv
Amber Skrevet 13. august 2004 #8 Skrevet 13. august 2004 Å sammenlikne Espen Lind og Kjartan er en fornærmelse mot Espen Lind. Kjartan har ingenting å fare med, en helt average stemme, kjedelige låter og kjedelig personlighet. Et typisk eksempel på at det er fjortis jenter som stemmer frem personene i Idol.
Gjest Elenath Skrevet 13. august 2004 #9 Skrevet 13. august 2004 Å sammenlikne Espen Lind og Kjartan er en fornærmelse mot Espen Lind. Må jo være lov å sammenligne når han har skrevet mange av låtene?
Crazee Skrevet 13. august 2004 #10 Skrevet 13. august 2004 Kjartan har ingenting å fare med' date=' en helt average stemme, kjedelige låter og kjedelig personlighet. [/quote'] Men i den eine omtalen av CDen hans eg leste, var det den eine låten der Kjartan hadde vore med å skriva som var verd å høyra på...
Sarabi Skrevet 13. august 2004 Forfatter #11 Skrevet 13. august 2004 Å sammenlikne Espen Lind og Kjartan er en fornærmelse mot Espen Lind. Kjartan har ingenting å fare med, en helt average stemme, kjedelige låter og kjedelig personlighet. Et typisk eksempel på at det er fjortis jenter som stemmer frem personene i Idol. Jeg har ikke sammenlignet Kjartan med Espen. Som Elenath over her skiver, så er det Espen som har skrevet mange av låtene. Nå er ikke jeg fjortis, men jeg synes at Kjartan har en kjempe flott stemme og personlighet som hadde blitt enda bedre om han hadde sunget andre låter! Jeg vet at Espen har solgt mange plater, men jeg personlig synes han er en dårlig artist i tillegg til at han er utrolig høy på pæra. Men det er nå min mening.... Mener du at Kurt også blei stemt frem av bare fjortiser?
Amber Skrevet 13. august 2004 #12 Skrevet 13. august 2004 Jeg har ikke sammenlignet Kjartan med Espen. Som Elenath over her skiver, så er det Espen som har skrevet mange av låtene. Nå er ikke jeg fjortis, men jeg synes at Kjartan har en kjempe flott stemme og personlighet som hadde blitt enda bedre om han hadde sunget andre låter! Jeg vet at Espen har solgt mange plater, men jeg personlig synes han er en dårlig artist i tillegg til at han er utrolig høy på pæra. Men det er nå min mening.... Mener du at Kurt også blei stemt frem av bare fjortiser? Tja til en viss grad... Jeg vet at Espen Lind har skrevet flere låter, og er enig med den som sa at han gjorde en mye bedre jobb da han skrev låter til seg selv. Jeg hadde sansen for Espen, bra låter, bra stemme og bra utseende. Syns ikke Kjartan har noe av det jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå