AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #1 Skrevet 10. februar 2015 Jeg har spart egenkapital til bolig som vi skal kjøpe med mannen min , vi er gifte og har 2 felles barn, men jeg vil gjerne ha det skriftlig et eller annet sted at de pengene på egenkapitalen er spart av meg , men at vi skal betale lånen sammen til banken.. så spørsmålet mitt er hva og hvordan ville dere gått frem? advokat eller skriftlig avtale ? eller prosent vis av lånet? Anonymous poster hash: cf008...502
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #2 Skrevet 10. februar 2015 Jeg har spart egenkapital til bolig som vi skal kjøpe med mannen min , vi er gifte og har 2 felles barn, men jeg vil gjerne ha det skriftlig et eller annet sted at de pengene på egenkapitalen er spart av meg , men at vi skal betale lånen sammen til banken.. så spørsmålet mitt er hva og hvordan ville dere gått frem? advokat eller skriftlig avtale ? eller prosent vis av lånet?Anonymous poster hash: cf008...502 Få time med rådgiver i banken som hjelper dere fram med dette. Anonymous poster hash: e9679...083
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå