lillen Skrevet 10. august 2004 #1 Skrevet 10. august 2004 Hørte den på en H&M-butikk i sommer... Det er en mann og en dame, eller flere menn og en dame, som synger. Husker ikke så mye av teksten nå, annet enn "que pasa" og noe som rimet... Høres ut som f eks sisqo feat nn(?).
lillen Skrevet 10. august 2004 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2004 Synger paperboys med dame? De synger på engelsk ja... Bare noen få ord på spansk.
lillen Skrevet 12. august 2004 Forfatter #6 Skrevet 12. august 2004 RnB er det vel, tenker jeg... Så det kan jo hende det er Paperboys!? Hvor kan jeg finne liste over nye låter til Paperboys? Fant bare album (to stk) på hjemmeside. Og forresten; hvor kan jeg finne liste over nye singler som er gitt ut? Topp 20 er jo bare de mest solgte, og der ligger ikke de aller nyeste...
Gjest TomKrus Skrevet 12. august 2004 #7 Skrevet 12. august 2004 RnB er det vel, tenker jeg... Så det kan jo hende det er Paperboys!? Hvor kan jeg finne liste over nye låter til Paperboys? Fant bare album (to stk) på hjemmeside. Og forresten; hvor kan jeg finne liste over nye singler som er gitt ut? Topp 20 er jo bare de mest solgte, og der ligger ikke de aller nyeste... Deejay Promo Sjekk linken music. Der er det en oversikt over musikk som slippes ut til dj's pr. uke (virker som siden er nede nå, men bare å forsøke senere).
lillen Skrevet 12. august 2004 Forfatter #8 Skrevet 12. august 2004 Takk! :-) ...men finner den ikke... Frykter at det bare er en sang på et album... Men noen må da ha hørt den!!
Gjest Elenath Skrevet 12. august 2004 #9 Skrevet 12. august 2004 Gå tilbake på HM butikken og sprø da vel mange som spør oss i vår butikk om hva slags musikk vi hører på.
lillen Skrevet 12. august 2004 Forfatter #10 Skrevet 12. august 2004 En ide... Men jeg bor i Trondheim, og butikken var i Stavanger Kan ringe, men..
Gjest Elenath Skrevet 13. august 2004 #11 Skrevet 13. august 2004 En ide... Men jeg bor i Trondheim' date=' og butikken var i Stavanger Kan ringe, men..[/quote'] litt langt kanskje. Men bra tips å huske det til neste gang. :D
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2004 #12 Skrevet 15. august 2004 Vet bare om en sang som inneholder Que pasa. Det er utgammel greie som heter Dancing in Paris og var en superdiscoslager på Mallorca i 1800-og den tid (eller på 80-tallet en gang). Hmmm, nå begynte mimre-maskineriet å snurre her! :-)
lillen Skrevet 16. august 2004 Forfatter #13 Skrevet 16. august 2004 I "min" sang synges Que pasa, før noe som rimer... Sikkert "Jo takk, bare bra!" Bare jeg kunne gitt noe mer info... Den var jo så fin...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå