AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #1 Skrevet 10. februar 2015 Hei, jeg er nå i midten av 20-årene og har kun en sexpartner bak meg. Vi var sammen i noen år, og før det var jeg jomfru. Takket alltid nei til tilbud om onenightstands, og nei til sex i situasjoner der det var åpenlyst at gutten ikke var ute etter forhold. Det var viktig for meg at første gangen var med en som ikke bare stakk etterpå, og dette oppnådde jeg. Eller at jeg hadde sex med en jeg ville noe mer med, men som ikke ville noe mer med meg - for å unngå følelsen av å ha blitt brukt. Dette klarte jeg også.. Men nå befinner jeg meg altså over 25 år, er ikke jomfru lengre, og har heller ikke følelser for noen. Vil gjerne treffe "den rette" som man kan bli i langvarig forhold med, og samboer osv. Imidlertid har jeg ikke møtt han enda, og for alt jeg vet kan det ligge 2-3 år foran meg før vi treffes... Har nå allerede vært singel i 2 år og vært streng og dydig Men må innrømme at jeg nå kjeder meg! Er en gutt inne i bilde som jeg vet er interessert i hookups/pulevenn, kall det hva du vil.. Er det greit å slå seg litt løs mens man venter? Hva gjør dere andre? Har så splitta følelser på området! Noen ganger tenker jeg; ja, kjør på! Andre ganger; ikke la deg bruke, du er verdt mer, når dere ikke passer sammen ellers blir det bare som å være i en dårlig relasjon.. Hvordan løser dere andre singellivet uten å føle dere som helt i tørka versus å ikke føle at man er løs?Anonymous poster hash: a4aba...3c6
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #2 Skrevet 10. februar 2015 Det går fint, men husk at sjansen for å utvikle lyst på et forhold med den du tilbringer intime stunder med er stor. Så begynner du å se etter alle mulige "tegn" på at du er "noe mer for ham", som at han overnatter, koser, os.v., og så vil han likevel ikke være kjæreste, og så blir livet kjipt. Så dukker det opp enda en tråd på KG: "er vi mer enn fuckfriends?" Dette er worst case scenario. I beste fall går det bra. Men ville kanskje anbefalt å ha mer enn én fuckfriend, slik at du ikke føler at han er alt. Anonymous poster hash: 4e760...210
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #3 Skrevet 10. februar 2015 Ok med hookups, så lenge du ikke mister deg selv og verdiene dine i prosessen. Anonymous poster hash: c9565...5f4
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #4 Skrevet 10. februar 2015 Ok med hookups, så lenge du ikke mister deg selv og verdiene dine i prosessen. Anonymous poster hash: c9565...5f4 Hvordan da tenker du? At man blir behandlet dårlig, eller noe? Anonymous poster hash: a4aba...3c6
mijaa Skrevet 10. februar 2015 #5 Skrevet 10. februar 2015 Som AB#2 sa, så lenge man ikke mister seg selv og sine verdier i prosessen er det jo bare å kjøre på! Så lenge du er klar ovenfor deg selv på at det ikke er noe mer enn en fuckfriends-relasjon så blir du jo ikke brukt på noe vis heller, blir at dere "bruker" hverandre. Man burde jo også ha god kjemi med en fuckfriend, og gjensidig tillit og respekt, i alle fall om sexen skal bli noe særlig å skryte av
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #6 Skrevet 10. februar 2015 Hvordan da tenker du? At man blir behandlet dårlig, eller noe? Anonymous poster hash: a4aba...3c6 Nei. Så lenge man ikke behandler seg selv dårlig. Og ikke behandler sex dårlig slik at det aldri blir det samme igjen. Du vet vel hvem du selv er og hvilke verdier du har .. ? Og utover det mener jeg mye av det mijaa skriver og er ganske enig i det.Anonymous poster hash: c9565...5f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå