AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #21 Skrevet 10. februar 2015 Det er ingenting galt i at mannfolk går i høye hæler. Dessverre er det en del trangsynte idioter der ute i verden, så det er mulig du likevel er nødt til å være forberedt på et par idiotiske kommentarer, men hev deg over det og gå i høye hæler likevel. Hæler var mandige greier før i tiden, det er bare å snu trenden! http://www.bbc.com/news/magazine-21151350 (Direkte praktiske kommer de dog aldri til å være, men....) Anonymous poster hash: e9883...e83
Skoelsker Skrevet 11. februar 2015 #22 Skrevet 11. februar 2015 Som dere sikkert skjønner så elsker jeg å gå i jenteklær/ting. Så mitt spørsmål er, og dette er det siste. Kan jeg gå med lignende solbriller som dere ser nedenfor?
nattsvermer Skrevet 11. februar 2015 #23 Skrevet 11. februar 2015 Gå med skoene og solbrillene du føler deg vel i, du
Skoelsker Skrevet 11. februar 2015 #24 Skrevet 11. februar 2015 Takk for at dere er så positive. Da skal jeg kle meg slik jeg vil og være stolt av det
Gjest Evans Skrevet 11. februar 2015 #25 Skrevet 11. februar 2015 Syns de sandalene du linket til først lignet på hoppe-sprett sko. De skoene hoppe fant (ufrivillig ordspill) syns jeg var fine, og de kan du absolutt sprade rundt med Når det er sagt er jo det viktigste at du syns de er fine.
Skoelsker Skrevet 11. februar 2015 #26 Skrevet 11. februar 2015 De svarte sandalene var det ikke jeg som linket til. Jeg har bildene nederst på første side. Det var mine forslag
Gjest Evans Skrevet 11. februar 2015 #27 Skrevet 11. februar 2015 De svarte sandalene var det ikke jeg som linket til. Jeg har bildene nederst på første side. Det var mine forslag Aha! De som du linket til var fine
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #29 Skrevet 11. februar 2015 Som dere sikkert skjønner så elsker jeg å gå i jenteklær/ting. Så mitt spørsmål er, og dette er det siste. Kan jeg gå med lignende solbriller som dere ser nedenfor? Hvorfor ikke heller skifte kjønn liksågodt? Hvis det er sånn at du føler deg som mer kvinne enn mann? Klart mange vil reagere om du går i damesandaler med hæl, og andre dameting. Mulig de ikke sier det her, men det vil du jo oppleve uansett når du går ut døra hjemme. Anonymous poster hash: 53c6b...da4
Skoelsker Skrevet 11. februar 2015 #30 Skrevet 11. februar 2015 Det er ikke det at jeg føler meg som en kvinne, men jeg liker bare å gå i damesandaler og damesolbriller. Jeg har ikke lyst til å skifte skjønn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå