AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #1 Skrevet 10. februar 2015 Har noen her gode (eller dårlige) tips til hva man kan gi eller gjøre med kjæresten ved jubileum? Vi har straks vært sammen i fem år, og han er verdens beste. <3 Er student, og har derfor ikke så mye penger at jeg kan ta ham med på utenlandstur eller lignende.Anonymous poster hash: 69557...65f
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #2 Skrevet 10. februar 2015 Jeg gir han god mat. Også ser vi film og koser.Anonymous poster hash: d6487...1ec
Codex Skrevet 10. februar 2015 #3 Skrevet 10. februar 2015 Spis en god middag, kos dere med en aktivitet dere begge er glad i. En hyggelig kveld sammen rett og slett. Alltid en vinner. 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #4 Skrevet 10. februar 2015 Jeg gir han god mat. Også ser vi film og koser.Anonymous poster hash: d6487...1ec Det er absolutt en fin ting Men siden jeg gir ham det ganske ofte, føler jeg at jeg må finne på noe mer spennende. Tenkte på en skihelg.. Men så f.eks. på Norefjell at hotell for en natt kostet 3000. Hm.. Bør vel finnes noe rimeligere?Anonymous poster hash: 69557...65f
Blådiamant Skrevet 10. februar 2015 #5 Skrevet 10. februar 2015 Vi gir hverandre litt kyss og klem. 1
Gjest Coolaid Skrevet 10. februar 2015 #6 Skrevet 10. februar 2015 Gjør noe litt annerledes. Lek hotell feks. Ta dobbeltsengen inn i stua, foran tven. Lag god mat og lat som om dere er på hotell. Ha sex i litt andre omgivelser osv... masser hverandre. Det høres sikkert barnslig og teit ut, men det er faktisk gøy å bare gjenskape litt hotell atmosfære og få en annerledes opplevelse.
Gjest Vind Skrevet 10. februar 2015 #7 Skrevet 10. februar 2015 Vi spiser middag sammen og ser en film
Heltprinsesseass Skrevet 10. februar 2015 #8 Skrevet 10. februar 2015 ingenting Men så er vi ikke helt sikre på hvilken dato vi ble sammen heller... Jeg gir han veldig interne gaver på dagen han fridde til meg, fordi han sa på spøk en gang at det strengt tatt er jeg som burde gi han gave den dagen fordi han fridde, og ikke han som skal gi meg gaver for at jeg svarte ja. I fjor fikk han stripete sokker på forlovelsesdagen
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #9 Skrevet 10. februar 2015 Gjør noe litt annerledes. Lek hotell feks. Ta dobbeltsengen inn i stua, foran tven. Lag god mat og lat som om dere er på hotell. Ha sex i litt andre omgivelser osv... masser hverandre. Det høres sikkert barnslig og teit ut, men det er faktisk gøy å bare gjenskape litt hotell atmosfære og få en annerledes opplevelse. Jeg er faktisk sikker på at han hadde digget det! Bare tenker at det hadde vært fint å komme seg ut av hjemmet litt. Vi har ikke vært ute sammen på et år. Ikke en eneste kveld engang med hundefri og barnefri. Han har ikke vært ute alene heller, så jeg tror han hadde elsket å få en kveld (og helst natt) hjemmefra.Anonymous poster hash: 69557...65f
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #10 Skrevet 10. februar 2015 ingenting.. Ingen ting på bryllupsdagen vår heller :O Når han ikke er så interesert i markere sånne dager, så gidder ikke jeg å bruke energi på det heller. Anonymous poster hash: 8ac47...b1a
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #11 Skrevet 10. februar 2015 Jeg kjøpte en klokke til han, da han ikke hadde, det får man i mange prisklasser. (kjøpte kombinert jule-og jubileumsgave så hadde jeg mer å rutte med ). Også gikk vi ut for å spise på selve dagen, på ordentlig klisjevis, med dress og kjole på en tirsdag. Veldig kos! Anonymous poster hash: 8f051...c65
Gjest Vind Skrevet 10. februar 2015 #12 Skrevet 10. februar 2015 Glemte; Ja, også lager han ofte en sang da.
Gjest Coolaid Skrevet 10. februar 2015 #13 Skrevet 10. februar 2015 Jeg er faktisk sikker på at han hadde digget det! Bare tenker at det hadde vært fint å komme seg ut av hjemmet litt. Vi har ikke vært ute sammen på et år. Ikke en eneste kveld engang med hundefri og barnefri. Han har ikke vært ute alene heller, så jeg tror han hadde elsket å få en kveld (og helst natt) hjemmefra.Anonymous poster hash: 69557...65f Dra på et virkelig hotell og lek hotell der
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #14 Skrevet 10. februar 2015 Jeg kjøpte henne en flott rosebukett. Hun ga meg en veske som jeg virkelig trengte, skulderveske til alt mannestæsjet mitt til og fra jobb. Ikke superdyrt noen av delene men det var kjempehyggelig. Det var bryllupsdag for oss. Anonymous poster hash: 3d99e...647 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 10. februar 2015 #15 Skrevet 10. februar 2015 (endret) Hvor lang tid er det til jubileumet deres sånn konkret? Jeg tenker i forhold til om du rekker å kjøpe noe via nett. Jeg har kjøpt inn pasta formet som hjerter i ulike farger http://www.coolstuff.no/Hjertepastatil vårt jubileum som er snart. :)Tenkte å lage noe med det. Ellers har vi egentlig sluttet å gi gaver til hverandre på disse dagene. Det gjorde vi de første par årene. Har snart vært sammen i 8 år. Endret 10. februar 2015 av Spirrevirrevipp
Tirkes Skrevet 10. februar 2015 #17 Skrevet 10. februar 2015 Gaver til bursdag, jul og litt utenom. Til bryllupsdag eller andre jubileer, så går det i opplevelser, helgeturer, spaopphold, hanggliding etc som vi gjerne planlegger sammen for å ordne oss fri en dag fra jobb. Målet er å skape morsomme minner sammen disse "oss-dagene".
Ok2k Skrevet 10. februar 2015 #18 Skrevet 10. februar 2015 (endret) Haha. Er singel da, hvilke jubileum bør jeg feire? Jeg kunne ha sendt en melding til siste eksen da: I dag er det X antall år siden det ble slutt mellom oss. Jeg angrer overhodet ikke men håper du får en fin feirings! High five! Endret 10. februar 2015 av Ok2k
Anglofil Skrevet 10. februar 2015 #19 Skrevet 10. februar 2015 Vi spiser god mat og se på en film/tv-serie. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå