Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må skryte litt av meg selv i dag. Akkurat i dag har jeg vært røykfri i ett år. Det er så deilig. Nå først har jeg oppdaga hvor stressende det var å røyke, hele tiden lete etter plasser det faktisk var lov, at det ikke sjenerte noen andre, stå ute i minusgrader og fryse på seg både blærekatarr og andre ting. For ikke å snakke om huden min. Nesten alle hudproblemene mine er faktisk borte. Det eneste som er litt skummelt er at all maten smaker så mye mere og så mye bedre. Skjønner at folk legger på seg når de slutter å røyke.

Neste mål: komme i bra form og gå ned noen kilo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer...

Og JA, det ER fantastisk å være røykfri!!!

Mvh penelene, som har vært røykfri i 17 mnd

Skrevet

:klappe:

Kjempebra jenter!

Selv så er jeg iferd med å trappe ned, sakte men sikkert. Er ikke motivert til å slutte helt. Røyker egentlig ikke så veldig mye heller. Røyker ikke på jobben, og hjemme er det ikke lov å røyke inne. Hadde tenkt til å bare røyke i helgene, det greide jeg før ferien... Ikke så verst det da :sjenert:

Så tar vel røyksuget litt av etter hvert.... trur eg :-?

Skrevet

Gratulerer!!

Er det ikke deilig? Jeg kjenner også at mat smaker mye mer, ALT smaker mye mer. Og lukter har blitt mye sterkere.... (det er ikke alltid ett pluss....)

Har vært røykfri halvannet år selv nå, og synes det er deilig!!

Har sakte men sikkert lagt på meg jeg også, men satser hovedsaklig på en fast og trent kropp, så får jeg lære meg å like formene også. :wink: (hadde former før også jeg altså...har bare blitt enda mer liksom...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...