AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #1 Skrevet 10. februar 2015 Har datet en i et par uker som begynner å bli seriøst. Vi skal på date på Valentine. Jeg mistenker at han kan finne på å gi meg noe. Hva skal jeg finne på til han? Vil ikke gi gavekort på sex eller noe lignende. En venninne foreslo invitasjon på middag eller kino ( eller begge deler) som gave. Det eneste jeg blir usikker på er at han er veldig tydelig på at han skal spandere, han blir litt snurt om jeg prøver å betale. Blir veldig takknemlig for forslag Anonymous poster hash: a7652...f1e
Blondepiken Skrevet 10. februar 2015 #2 Skrevet 10. februar 2015 (endret) Jeg syns i grunn at gaver på Valentine bare er tull, dagen i seg selv plager meg ikke, men ser ikke poenget i at man skal gi gaver. Når det er sagt så skjønner jeg at du føler du må ha med noe siden du tror at han kommer til å gi deg noe på daten. Syns venninnen din sitt forslag var bra, da blir det liksom ikke en "ting". Og for å unngå spanderingsdiskusjonen kan du kanskje kjøpe kinobillettene på forhånd? Gitt at du vet noe om når han har mulighet til å gå selvfølgelig Viss ikke kan du kanskje lage et koselig valentinskort eller noe? Tror ikke han forventer å få noe særlig og et hjemmelaget kort er jo alltid sjarmerende Lykke til! Endret 10. februar 2015 av Blondepiken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå