AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #1 Skrevet 10. februar 2015 Jeg har noen spørsmål til dere med tørre øyne, og som har vært på denne klinikken. 1. Jeg sliter med tørre øyne i den grad at jeg ser uklar, føler brillene ikke passer. Samt at jeg er veldig lyssky. Feks når det regner ute og er sånn halvlyst ute hender det at jeg må ta solbriller på. Kan ikke ha mørke, men har noen enkle. Er spesielt nå på vinteren. Jeg unngår kjøpesentre og gå tur når det er lyst. Rart nok når det er sol går det helt bra. Noen som kjenner igjen dette, og har funnet kuren? 2. Har noen vært på tørre øyne klinikken? positive og negative erfaringer? Har vurdert å bestille time men må reise langt for å komme dit. Er det verdt det? Anonymous poster hash: 2fd3d...58e
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #2 Skrevet 10. februar 2015 De er veldig proffe, har vært der selv. Vil absolutt anbefale det. De har spesialutstyr og masse kunnskap. mitt tilfelle var annerledes enn ditt, så kan ikke uttale meg om det med lysskyhet osv.Anonymous poster hash: c2b45...09c
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #3 Skrevet 12. februar 2015 Ingen andre? Eventult er det noen her som bruker Hylo Gel øyendråper, er det svær viktig å følge 3-4 ganger per dag, eller går det ann å overskride dette de dagene det er på det verste? Står ikke max dosering men anbefalt dosering.? Anonymous poster hash: 2fd3d...58e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå