Gå til innhold

Frekk, men samtidig hyggelig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber på ett kontor. Her sitter vi tre stykker.

Han ene jeg jobber med er sånn frekk, men samtidig hyggelig.. Slenger kommentarer men med en hyggelig tone..

Slik at jeg ikke kan "ta" han på det..

I tillegg er ALT jeg gjør, feil. Og om han har glemt å gi meg en beskjed, så sier han bare at jeg må følge bedre med!

Dette er forferdelig irriterende, og ikke minst sårende. For jeg er ganske så sikker på at han ikke liker meg noe særlig, uten å ha gjort han noe.

Hva gjør man? Sier jeg noe så virker jeg jo bare som en sutrekjerring,

Anonymous poster hash: 81738...e0a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt! Feil forum å skrive i ser jeg.

Men jeg liker dere :)

Anonymous poster hash: 81738...e0a
Skrevet

Vi liker deg og ;)

Anonymous poster hash: c4b64...aed
Skrevet

Hvis han er frekk, så er han faktisk ikke hyggelig..!

Spør han tilbake hva han tror han oppnår med det, og gi beskjed om at frekkhet kler han dårlig. Og i det eksempelet du gir om at han ikke gir beskjed, men forventer at du skal vite det likevel, så er det jo bare å være trygg i seg selv, og høflig opplyse ham om at du har mange fantastiske evner, men tankelesing beklageligvis ikke er en av dem. Så er du litt passiv-aggressiv/hyggeligfrekk tilbake. :lur:

Skrevet

Hvis noen hadde fortalt meg at det jeg gjorde var feil hele tiden, ville jeg gitt oppgavene videre til vedkommende, med et smil og noe sånt som "jeg vet at du er flinkere enn meg til det her, så det er fint hvis du tar det med en gang så slipper du å irritere deg over at jeg gjør det feil".

• Liker 1
Skrevet

Svar med samme mynt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...