Gå til innhold

Ønskeliste som viser hva som er kjøpt

Badehette

Anbefalte innlegg

Vi skriver ønskeliste nå og ønsker å lage en liste hvor gjestene våre kan se hva som er kjøpt inn så det ikke blir dobbelt opp. Jeg har sett på forskjellige sider, men er usikker på om det går an å se om ting er kjøpt. Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi brukte denne. Men for at det skal fungere, så må gjestene legge inn at de har kjøpt noe derfra. Det funket for oss.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skriver ønskeliste nå og ønsker å lage en liste hvor gjestene våre kan se hva som er kjøpt inn så det ikke blir dobbelt opp. Jeg har sett på forskjellige sider, men er usikker på om det går an å se om ting er kjøpt. Noen forslag?

Det kan godt hende at jeg er gammeldags, men dette syns jeg er en uting.

Jeg forstår at det er for å unngå å få dobbelt av noe, men da får man heller bytte.

Hvis andre gjester skal kunne se hva folk har kjøpt, da kan også brudeparet se det. Og hvor er overraskelsesmomentet da?

Hvis man skal kunne gå inn hver kveld etter nyhetene og se... -Oj... Tante Else har kjøpt middagstallerkner. Også bare fire... Hun kunne vel i det minste ha kjøpt seks!

Sånt syns jeg ikke man skal ha muligheten for å se. Noe må fortsatt være en overraskelse.

Anonymous poster hash: b27ad...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at det er for å unngå å få dobbelt av noe, men da får man heller bytte.

Hvis andre gjester skal kunne se hva folk har kjøpt, da kan også brudeparet se det. Og hvor er overraskelsesmomentet da?

Hvis man skal kunne gå inn hver kveld etter nyhetene og se... -Oj... Tante Else har kjøpt middagstallerkner. Også bare fire... Hun kunne vel i det minste ha kjøpt seks!

Sånt syns jeg ikke man skal ha muligheten for å se. Noe må fortsatt være en overraskelse.

Nå vet jeg ikke hvordan lister fungerer hos andre, men hos bryllupslisten så blir det registrert hva de ønsker seg, antall og kjøpt. Ingen kan se hvem som har kjøpt hva, det er bare krysset av, og det gjør som regel de som jobber i butikken for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du legger ikke inn navnet ditt og så må bare brudeparet holde seg for gode til å gå inn å kikke.

Synes det er greit jeg! Det kan være et styr å få dobbelt. Og spesielt hvis det er et stort bryllup og mange gaver. Kanskje får du ikke tilgodelappe i butikken og må kjøpe noe som du egentlig ikke trenger bare får å bruke opp pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har allerede fått mange spørsmål om hva vi ønsker oss, og i stede for å gjenta oss selv hundre ganger er det bedre å henvise de til en link. Denne oversikten er hovedsakelig ikke for oss, men for gjestene slik at de ikke behøver å bekymre seg for at det de bruker penger på allerede er kjøpt inn. Og uansett om vi kan se hva som er kjøpt spiller ikke det noe rolle for min del. Vi kommer nok ikke til å rekke å ta en nøye gjennomgang av alle gavene vi får under bryllupet uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi brukte denne. Men for at det skal fungere, så må gjestene legge inn at de har kjøpt noe derfra. Det funket for oss.

Ser ikke ut som om du har fått med linken :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...

Vi endte med å bruke Gavelisten.no. Den fikk vi masse skryt for, ettersom den viser antall kjøpt, link til produktet og hvis produktet er "ferdig" kjøpt. Veldig fornøyd med den og fikk ikke noe dobbelt opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 år senere...
AnonymBruker
Miss I.W. skrev (På 12.2.2015 den 4.29):

Beklager!

minegavelister.no

Mener du da at gjestene må skrive i «kommentar» at de har kjøpt? Vi skal i et bryllup hvor brudeparet har brukt minegavelister.no. Ser det er mulig å skrive kommentar under ønskene, men klarer ikke å finne ut av om brudeparet får kommentaren eller om alle andre får. Litt kjedelig om brudeparet får beskjed om hva vi har kjøpt, men også kjedelig om flere kjøper det samme.

Anonymkode: 51eb1...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...