AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #1 Skrevet 10. februar 2015 Nå er det en stund siden sist jeg kjøpte ny leilighet, men jeg husker at det er et nummer som ikke står på strømmåleren, men på eiers strømregning som vi ( nye kjøpere) må ha. Jeg brukte lang tid på å finne det sist. Noen som vet hva dette nummeret heter?Anonymous poster hash: e6da5...ad8
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #2 Skrevet 10. februar 2015 Har selv aldri hatt behov for andre nummer enn det som står på måleren. Anonymous poster hash: c121c...4cb
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #3 Skrevet 10. februar 2015 Har selv aldri hatt behov for andre nummer enn det som står på måleren.Anonymous poster hash: c121c...4cb Ja det er måler ID, men det er et annet nummer... Et nummer som står på regningen...?Anonymous poster hash: e6da5...ad8
TrickyCicci Skrevet 10. februar 2015 #4 Skrevet 10. februar 2015 jeg antar det du tenker på er kundenummeret ditt? Som er en fordel å ha tilgjengelig hvis man skal kontakte strøm-selskapet? Hvis ikke har jeg ingen ide om hva du snakker om.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #5 Skrevet 10. februar 2015 jeg antar det du tenker på er kundenummeret ditt? Som er en fordel å ha tilgjengelig hvis man skal kontakte strøm-selskapet? Hvis ikke har jeg ingen ide om hva du snakker om. Ja kundenummer kanskje det heter. Jeg mener jeg brukte mange uker på å oppspore dette sist jeg flyttet. Takk for tips!Anonymous poster hash: e6da5...ad8
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #6 Skrevet 10. februar 2015 Vet du adressen, etasjen og leilighetsnummer så klarer strømselskapet resten. Anonymous poster hash: c70d0...334
weetos Skrevet 10. februar 2015 #7 Skrevet 10. februar 2015 Du må ha målernummer og stand ved overtakelse for å melde til netteier. Når du ringer de for å gi beskjed om overtakelsen ber du samtidig om å få målepunktid (også kalt EAN-nummer) for å kunne gi dette til strømleverandør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå