Gulvfruen Skrevet 10. februar 2015 #1 Skrevet 10. februar 2015 Skal invistere i nytt spisebord. Er helt forelsket i Fritz Hansen/piet hein spisebord superellipse. Dette koster EN del. Har funnet et annet spisebord som er nesten likt. Noen som har erfaring med disse bordene ?
Gjest Blixen Skrevet 10. februar 2015 #2 Skrevet 10. februar 2015 Jeg elsker superelipsebordet, men Haslev har også flotte bord av svært god kvalitet. Superelipse er elegant og tidløst og mer i min smak ... men det er jo langt dyrere. For meg hadde prisen avgjort hvilket bord jeg skulle valgt.
Gulvfruen Skrevet 10. februar 2015 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2015 Er redd eg kjøper haslev Pga jeg vil ha bordet i dag, men om jeg sparer litt lenger kan kjøpe det bordet jeg virkelig ønsker meg...
Gjest Blixen Skrevet 10. februar 2015 #4 Skrevet 10. februar 2015 Er redd eg kjøper haslev Pga jeg vil ha bordet i dag, men om jeg sparer litt lenger kan kjøpe det bordet jeg virkelig ønsker meg... Hvis du ønsker deg elipsebordet men trenger bord idag så kan du jo kjøpe Haslev-bordet og selge det på Finn når du har klart å spare opp pengene .. Det kan jo også være at du blir så glad i Haslev-bordet at du ikke ønsker deg noe annet etterhvert ..
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #5 Skrevet 10. februar 2015 Har selv et Haslev-bord i heltre valnøtt med stålrørsben og ileggsplater. Jeg simpelthen elsker dette spisestuebordet mitt og ville aldri i verden byttet. Anonymous poster hash: 19d6d...a91
Gulvfruen Skrevet 10. februar 2015 Forfatter #6 Skrevet 10. februar 2015 Hvordan er tyngden på haslev bordet? Det flytter seg ikkje om man dulter borti?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå