Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvordan velge rett frisyre til ansiktet sitt? Frisørene jeg går til bommer hver gang. Kjedelige giddalause og fantasiløse! Ser selv at det ikke passer ansiktet mitt!

Er det noen bra nettsider eller apper der man kan teste forskjellige frisyrer på bidet sitt eller lignende? Ber frisører gjøre hva de vil og hva de mener passer meg, men de velger helt klart den kjappeste og kjipeste varianten som allikevel tar litt tid og det blir litt hår på gulvet.. (om det i det heletatt er mitt....) også spruter de i et lass med produkter etterpå for å dekke over elendigheten

Endret av Teardrop
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ufff, høres ikke greit ut nei hvis du føler det sånn...

For min del så mista jeg håret for en 4-5år siden, savner å kunne "pynte" eller forme ansiktet litt

etter ønske med ulike frisyrer jeg også - ansiktet mitt ser ikke ut når det liksom mangler alt hår på hodet :\

Anonymous poster hash: ea8a9...6b3
Skrevet

Ufff, høres ikke greit ut nei hvis du føler det sånn...

For min del så mista jeg håret for en 4-5år siden, savner å kunne "pynte" eller forme ansiktet litt

etter ønske med ulike frisyrer jeg også - ansiktet mitt ser ikke ut når det liksom mangler alt hår på hodet :\

Anonymous poster hash: ea8a9...6b3

Er håret borte for alltid?

Anonymous poster hash: 5b365...116

Skrevet

Hvordan velge rett frisyre til ansiktet sitt? Frisørene jeg går til bommer hver gang. Kjedelige giddalause og fantasiløse! Ser selv at det ikke passer ansiktet mitt!

Er det noen bra nettsider eller apper der man kan teste forskjellige frisyrer på bidet sitt eller lignende? Ber frisører gjøre hva de vil og hva de mener passer meg, men de velger helt klart den kjappeste og kjipeste varianten som allikevel tar litt tid og det blir litt hår på gulvet.. (om det i det heletatt er mitt....) også spruter de i et lass med produkter etterpå for å dekke over elendigheten

Da går du til en dårlig frisør, på tide å finne seg en ny.

Skrevet

Dette lurer jeg og på. Uansett hvor jeg går, så blir jeg misfornøyd. Eller, ble alltid fornøyd hos ei, men hun holder til på annen kant av landet og har lagt opp. Er så lei av å sjangse med håret, gidder ikke mer! Klarer fint å stusse det gratis (og bedre) hjemme. Blir så sur når saksa må frem hjemme uansett, etter å ha betalt flere hundre kroner.

Anonymous poster hash: 05f18...d7f

Skrevet

husker det var en nettsidej eg brukte for mange år siden, den het tazza eller noe sånt.

Ellers pleier jeg å søke opp kjendiser med samme ansiktsform som meg, og se hvilke frisyrer som passer dem

Skrevet

husker det var en nettsidej eg brukte for mange år siden, den het tazza eller noe sånt.

Ellers pleier jeg å søke opp kjendiser med samme ansiktsform som meg, og se hvilke frisyrer som passer dem

her er nettsiden http://www.taaz.com/

Skrevet

Kommer ikke inn på den linken.

Anonymous poster hash: 7cd88...975

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...