maki Skrevet 10. august 2004 #1 Skrevet 10. august 2004 Med fare for å virke som en komplett idoit :oops: ... hva skal jeg si når jeg ringer å bestiller kirken? :oops: eller hva sa du? Som jeg sa når jeg lurte på det der med presten, så har jeg total vegring for å ringe og pleier somregel heller å reise å få snakka med folka ansikt til ansikt, men har ikke murligheten for det. Jeg får helt panikt, glemer nesten hva jeg heter så ille er det. :klø: Når er det man må betale presten og for kirken?
Gjest Fighter Skrevet 10. august 2004 #2 Skrevet 10. august 2004 "Hei! Jeg heter..... og skal gifte meg. Kan vi sette av datoen .....?." Jeg grua meg også. Men de vet vel også at dette ikke er noe folk gjør hver dag. Si du skal gifte deg og når du vil ha kirken. Har du en spesiell prest du vil skal vie dere, si det også.
maki Skrevet 10. august 2004 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2004 takk Skal ringe nå jeg tenker jeg, dumt å utsette å bare gå å grue seg og grue seg mer å mer. Får håpe dem har ledig i den kirken jeg ønsker da *krysser fingre, tær og det som er*
Gjest Tex Skrevet 10. august 2004 #5 Skrevet 10. august 2004 Jeg måtte trygle og be i tillegg, for kirken vi giftet oss i er forbeholdt de som bor der. Men vi hadde tilknytning så det gik greit.... Jeg sa bare hei jeg heter ... og vil gjerne gifte meg i kirken deres. Vi har tenkt på 29. mai om det er ledig......
maki Skrevet 10. august 2004 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2004 sånn kirken var helt ledig den så da er vielsen 04/06-05 kl 13 siden jeg tillhører den kirken så var vielsen faktisk gratis og det gjore ikke no at ikke jeg er døpt, ringte opp igjen når jeg kom på det, for kunne hende at det var gratis for de som tilhørte den kirken dersom de var døpt men at det kostet litt for de som ikke var det *puster lettet ut* for nå er det bare en million ting igjen kjenner jeg har 3450 dansene elefanter i magen nå
Catzy Skrevet 10. august 2004 #9 Skrevet 10. august 2004 Heh, oppdaget at du gifter deg samme dag som meg. Lykke til du også! Catzy
maki Skrevet 11. august 2004 Forfatter #10 Skrevet 11. august 2004 Heh, oppdaget at du gifter deg samme dag som meg. Lykke til du også! Catzy jeg så det, du hadde skrevet deg inn i 2005 registere like før meg. synes det var litt gøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå