Gå til innhold

Kjæresten vil ha analsex til bursdagsgave. Jeg gråter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg vet han virkelig vil, nevnt det flere ganger, jeg har gått med på det to ganger fordi jeg vil så gjerne gjøre han glad, men har ikke klart det noen av gangene. Jeg hyler av smerte og begynner å gråte, mest fordi jeg blir så sint og skuffet over meg selv som ikke klarer å gi han analsex...

Nå nærmer det seg bursdagen hans og igjen ba han om analsex. Han ønsker det som bursdagsgave. og jeg har så utrolig lyst å tilfredsstille han, men blir så lei meg fordi jeg gruer meg og føler meg så utilstrekkelig... han vil jeg skal øve selv først, men jeg bare gråter. Klarer ikke..

Jeg trenger råd... Hvordan bryter jeg denne psykiske barrieren som hindrer meg i å gjøre kjæresten min fornøyd?

Hilsen en trist og håpløs jente

Anonymous poster hash: 0b7b5...72e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at dere har brukt masse glidemiddel?

Anonymous poster hash: fb011...d1d
  • Liker 8
Skrevet

Regner med at dere har brukt masse glidemiddel? Anonymous poster hash: fb011...d1d

Ja det gjør vi, men vet ikke om nok...

Skrevet

For en drittsekk han er! Anonymous poster hash: 15256...692

Nei han er utrolig snill.. Men jeg vil så gjerne bare gjøre han glad... spesielt på bursdagen hans

Skrevet

Synes det er litt dumt at kjæresten din ikke aksepterer at du ikke liker det. Du har prøvd det, og tydeligvis var opplevelsen veldig dårlig. Og minnene om det sitter, enten du vil det eller ikke.

Hvis du likevel går med på det, så anbefaler jeg at du slapper helt av (få han til å få deg til å slappe av isåfall) og at han prøver med noen fingre først. Ikke lurt å gjøre det bakfra med en gang heller, da går det nok litt for hardt for seg.

Har visstnok aldri hatt det selv, men holder på med en som har erfaring med dette og har fortalt meg hvordan det foregår om jeg en dag får lyst.

Og husk: Det er fullt lov å si NEI. Hvis han ikke aksepterer dette, er det faktisk et ganske stort problem. Jeg skjønner du vil tilfredstille, men sex skal ikke være krenkende ovenfor deg. Uansett.

• Liker 17
Skrevet

Vil du ikke, så vil du ikke. Du har prøvd og likte det ikke. Anonymous poster hash: b8b48...d58

Det er sant, men samtidig så klarte jeg det med exen min, men bare i begynnelsen fordi han gikk fra å være kjempesnill og tålmodig, jeg følte fokuset var på meg da han penetrerte, men så ble han veldig røff og uforsiktig. Blødde mye.

så det er en psykisk barriere. Hvordan bryter jeg den?

Skrevet

Tenner han på at har smerter?

Jeg synes han forlanger mye av deg, hva ofrer han selv for at du skal ha det max?

Anonymous poster hash: 124a1...55f
  • Liker 11
Skrevet

Du skal da ikke gi ham noe som helst som koster deg så mye som dette gjør. Hvem er han til å be deg om slikt? Du har lov og rett til å si nei.

Han sier alltid det går bra og at det ikke er viktig hver gang jeg ikke klarer det, men så er det som om han glemmer hvordan opplevelsen var for meg og ikke lenge etter ber han om det på ny... så det betyr tydeligvis veldig mye for han

Gjest chisandra
Skrevet

Hvor i all verden har du klart å finne en så egoistisk mann, ts? Hvis han VET hva dette koster deg og hvor lite du får ut av det, hvor vondt det er - og likevel ber om det.... Fysj!

Skrevet

Det gjør vondt når man ikke slapper av. Ellers så kan du kjøpe en dildo og gjøre det på han ;) Det er sykt deilig! Så lenge man slapper av!!

• Liker 12
Skrevet

Han sier alltid det går bra og at det ikke er viktig hver gang jeg ikke klarer det, men så er det som om han glemmer hvordan opplevelsen var for meg og ikke lenge etter ber han om det på ny... så det betyr tydeligvis veldig mye for han

Det burde ikke bety mye for han. Eneste er at han får et enda trangere hull. Om musa di ikke er nok for han så får han finne en mannsræv og putte stakan oppi

• Liker 30
Skrevet

kjøp dildo og glide middel og prøv det alene uten han for å bli "vant" med det. Men du vet du ikke blir mindre snill ved å si nei, ikke sant ? Det er ikke alle som har anal sex og du har lov til å sette grenser og samtidig være en god kjærest.

Anonymous poster hash: 56c58...fae
  • Liker 4
Skrevet

Analsex er oppskrytt. Man tror det blir trangere og diggere, men ingenting slår en varm, våt og myk vagina. Alle mine erfarne kompiser er enige.

Anonymous poster hash: 782f5...1f4
  • Liker 14
Skrevet

Nei, kjære, dersom han ber om slikt etter at han har sett hva dette koster deg har han ikke respekt for deg.

Nei, han er ikke utrolig snill som ønsker seg noe som tydeligvis er så vanskelig og smertefullt for deg.

Synes det er litt dumt at kjæresten din ikke aksepterer at du ikke liker det. Du har prøvd det, og tydeligvis var opplevelsen veldig dårlig. Og minnene om det sitter, enten du vil det eller ikke.

Hvis du likevel går med på det, så anbefaler jeg at du slapper helt av (få han til å få deg til å slappe av isåfall) og at han prøver med noen fingre først. Ikke lurt å gjøre det bakfra med en gang heller, da går det nok litt for hardt for seg.

Har visstnok aldri hatt det selv, men holder på med en som har erfaring med dette og har fortalt meg hvordan det foregår om jeg en dag får lyst.

Og husk: Det er fullt lov å si NEI. Hvis han ikke aksepterer dette, er det faktisk et ganske stort problem. Jeg skjønner du vil tilfredstille, men sex skal ikke være krenkende ovenfor deg. Uansett.

Jeg tror kanskje han ikke har gitt seg helt er fordi når jeg gråter, så sier jeg ting som"jeg føler meg som en patetisk kjæreste som ikke klarer å gi deg analsex". Så kanskje han tolker det som om jeg fortsatt vil.. og jeg vil jo. For hans del

ja, jeg tror problemet er at jeg ikke slapper av nok, men det er så vanskelig når jeg er så redd og det er smerter jeg forventer

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...