AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #1 Skrevet 10. februar 2015 Vurderer å dra på en pilatestime på treningssenteret mitt. Noen som har prøvd pilatestimene på sats? Jeg har aldri prøvd før, og har nettopp begynt å trene (trent i 1 uke) så er i skikkelig dårlig form. Hvor god form må man være for å få det til? Er det flaut om man ikke får til alt som alle andre gjør? Anonymous poster hash: 767b5...bb8
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #2 Skrevet 10. februar 2015 En venninne er trener på sats/elixia. Hun sier at på omtrent alle timer er det noen helt nye/utrente og noen i knallform! Tren i vei! Folk flest er opptatt av seg selv! Anonymous poster hash: 0a311...c67 1
sweg Skrevet 10. februar 2015 #3 Skrevet 10. februar 2015 Det er noen veldig bra timer, og det er mange der som er stive som stokker. Alle er amatører på et treningssenter som SATS egentlig, og det er ofte lagt opp alternative øvelser for de som ikke klarer en annen Veldig greit og veldig avslappende. Jeg var 18 år når jeg prøvde det den første gangen, og det var faktisk mange på min alder samtidig som det var mange over 30 år også. Ingenting å frykte altså 1
Sugar&Spice Skrevet 10. februar 2015 #4 Skrevet 10. februar 2015 Jeg har vært en del på Pilates på SATS. Der kan du være stiv som en stokk og totalt nybegynner. Anbefaler virkelig Stine Husjord som jobber på SATS Sjølyst (om du bor i Oslo-område). Pilatestimene mine var springbrettet mitt for treningen. Nå trener jeg flere ganger i uken, og prøver å få tid til noen pilatestimer inni alt! Lykke til! Hopp i det 1
Helje Skrevet 10. februar 2015 #5 Skrevet 10. februar 2015 Jeg kan også trygt anbefale pilates på Sats! Yoga blir for tøye-aktig for meg, men pilates er skikkelig fin core-trening. Instruktøren spør som regel om noen er nybegynnere, for det er jo litt spesiell pusteteknikk blant annet. Øvelsene blir vist med variasjon for de som behøver litt lettere, og de som er klar for noe tyngre. Alle gjør øvelsene i sitt eget tempo, så det er ingenting å grue seg til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå