Gå til innhold

Har du noen gang gått videre i livet uten å ha sagt det til den du datet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har gjort det uten å ha sagt ifra til daten?. Jeg vurderer å bare gå videre uten å gi han et ord om det. Grunn: han behandler meg som om jeg ikke betyr en dritt for han, altså som om jeg er bare en fuckfriend, og en venn når han gidder, og ikke noe annet.

Noen som har opplevd samme behandling og bare gått videre? Sier han noe, og det spørs i det hele tatt om han vil etterlyse et svar om hvor jeg blir av, så vil jeg jo fortelle svaret.

Anonymous poster hash: 9c6ab...a7b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har opplevd at noen noen gjorde det med meg.. Sendte melding og venta på svar, fikk aldri. Føltes veldig kjipt da jeg var forelska ..

Anonymous poster hash: f6ebe...fdb

Skrevet

Ja og i ditt tilfelle ser jeg det som det naturlige.

Anonymous poster hash: d7c9d...e56
Skrevet

Ja og i ditt tilfelle ser jeg det som det naturlige.

Anonymous poster hash: d7c9d...e56

Jeg forsøkte å forklare han men følte det var håpløst. Han vil ha det til at han er seriøs mot meg men han gidder nesten aldri å treffes og bare kommer når det passer for han. Meningsløst og det virker til at han har en sløv holdning så jeg gidder ikke å bruke tid på å forklare han noe lenger. Jeg gjør som jeg vil.

Anonymous poster hash: 9c6ab...a7b

Skrevet

Ja det har jeg gjort.

Datet en mann som var veldig vinglete og aldri fikk bestemt seg.Han avlyste avtalene våre nesten hver gan men tok hyppig kontakt på Facebook og mobil.TO ganger tok han initiativ til at vi skulle bli et par,og begge gangene ble han borte rett etterpå,for så å dukke opp senere som om ingenting hadde skjedd.

Jeg datet andre hele tiden.Selv om det ikke klaffet med noen av de andre jeg møtte,så ble det en slags trøst fordi jeg da visste at jeg ihvertfall ikke hadde kastet bort tid med å sitte å vente på han vingle-fyren. Vi har fortsatt kontakt,og han spør ofte om jeg dater noen nå.Jeg svarer alltid nei for å unngå drama. Jeg skjønner ikke hvorfor han bryr seg,for han er jo åpenbart ikke særlig interessert i meg.Tror det bare er fordi han ikke vil se meg lykkelig med noen andre.

Anonymous poster hash: e105d...6de
Skrevet

Akkurat sånn har jeg hatt det min date og.. For å ikke angre på noe sendte jeg han en melding om hva jeg tenkte å føler.. Jeg følte nemlig at vi misforsto hverandre litt.

Jeg har ikke hørt noen ting fra han i ettertid og regner ikke med å høre noe mer heller.

Meldingen sendte jeg mest for min egen del, så har jeg hvertfall prøvd :)

Anonymous poster hash: 5cdf7...324

Skrevet

Jeg synes du burde si til han at du ikke tolererer å bli behandlet på den måten. Etter å sakt det, så bryter du all kontakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...