Gå til innhold

Mulig for meg som mann over 30 å finne en kjæreste på Tinder? Eller er det bare for ungdom som vil ha seg ONS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som ovenfor lurer jeg på om det er noen gode muligheter for meg som mann på 30+ å få seg en kjæreste via Tinder?

Ps, er det mulig å ha tinder vi PC, eller funker det kun på mob?

Anonymous poster hash: 8c9d9...459
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men da må du gjennom ganske mye "søppel" før du finner en som er seriøs og som vil ta det videre. Har nå datet en kar på 38 år en god stund.. så det er vel mulig.

Anonymous poster hash: fc5f2...1ce
Skrevet

Noen andre?

Anonymous poster hash: 8c9d9...459
Skrevet

Ja, men da må du gjennom ganske mye "søppel" før du finner en som er seriøs og som vil ta det videre. Har nå datet en kar på 38 år en god stund.. så det er vel mulig.

Anonymous poster hash: fc5f2...1ce

Han er ikke jente. Han må ikke gjennom noe som helst, han er heldig om han i det hele tatt får noen likes.

Anonymous poster hash: dd6a9...517

• Liker 3
Skrevet

Det er mulig, har funnet meg en seriøs kjekkas på 30 år som er seriøs :) men tinder er ikke den beste appen for oss seriøse, finnes nok bedre nettsteder :)

Anonymous poster hash: 1451d...08e

Skrevet

Da må du lære deg hvordan du går frem ...du må IKKE ta kontakt på noen måte som er formulert som et spørsmål som særlig indikerer at du "krever" noe, slik som alle andre menn gjør.

Ta et bilde av noe som engasjerer deg eller et øyeblikk som er tematisk og send med en kommentar ang det...da har du lagd en såkalt "open loop" - da skal du oppleve det hele fra en helt annen side.

Gjør du samme feil som alle andre så kan du sammenlignes med dem som rister med tiggekoppen i det de prøver å møte deg med blikket på gata. Hva gjør du instinktvis ? ...du ser ALLE andre plasser.

Anonymous poster hash: 95c5e...5e3
Skrevet

Da må du lære deg hvordan du går frem ...du må IKKE ta kontakt på noen måte som er formulert som et spørsmål som særlig indikerer at du "krever" noe, slik som alle andre menn gjør.

Hva mener du egentlig med dette? Jeg er kvinne og har ikke prøvd Tinder. Men det kan jo være greit å vite hva som venter hvis jeg skal prøve det.

Anonymous poster hash: bec46...ce4

Skrevet

Fullt mulig:)

Jeg har møtt svært få på tinder som bare er ute etter ons.

Ser det er mange mellom 30-40 der, uansett alder synes jeg man bør ha noe som forteller noe om deg som person.

Skrevet

Jeg traff en fyr på 30 år der inne som var seriøs, jeg er selv en kvinne på 28 :) Nå vet jeg ikke hvordan det foregår 'andre veien', men prøv! Og hold oss oppdatert :) Nysgjerrig

Anonymous poster hash: 3f344...8f0
Skrevet

Hva mener du egentlig med dette? Jeg er kvinne og har ikke prøvd Tinder. Men det kan jo være greit å vite hva som venter hvis jeg skal prøve det.

Om du er kvinne og skal ta kontakt med menn så er ikke dette av betydning for deg. Det er noe som gjelder når en mann skal kontakte kvinner via tinder medium.

Om jeg sier "Hei" til deg så har jeg skapt en forventning om "Hei" tilbake, som man må prøve å unngå.

Det er bedre om jeg "Sender deg et bilde av en sommerfugl, hvor jeg tilføyer at våren endelig er kommet til byen vår. I det siste tilfellet her skaper jeg ingen forventninger, eller noe som indikerer at jeg vil "ha noe" tilbake.

Fatter du ? ...

Skrevet

Om du er kvinne og skal ta kontakt med menn så er ikke dette av betydning for deg. Det er noe som gjelder når en mann skal kontakte kvinner via tinder medium.

Om jeg sier "Hei" til deg så har jeg skapt en forventning om "Hei" tilbake, som man må prøve å unngå.

Det er bedre om jeg "Sender deg et bilde av en sommerfugl, hvor jeg tilføyer at våren endelig er kommet til byen vår. I det siste tilfellet her skaper jeg ingen forventninger, eller noe som indikerer at jeg vil "ha noe" tilbake.

Fatter du ? ...

Denne førtiåringen skjønte i hvert fall ikke bæra. Når folk sier hei til meg, sier jeg hei tilbake, og så tar vi det derfra.

Slutt med dette spillet, så tror jeg alt blir enklere.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Fatter du ? ...

Høres ut som du gjør ting unødvendig komplisert.

Det enkleste er ofte det beste, og et hei er så enkelt som det kommer.

Hadde noen sendt meg bilde av en sommerfugl ut av det blå så hadde jeg begynt lure om vedkommende var riktig skrudd sammen.

Endret av WubWub
  • Liker 3
Skrevet

Jeg tror ikke det er mulig, men det er ikke umulig at det bare er meg.

Mann, 30+

Skrevet

Om du ser bra ut er det fullt mulig, jeg er selv i samme aldersgruppe og er ute etter noe seriøst.mhar ikke fått en match på to uker

Anonymous poster hash: 405ec...b08

Skrevet

Høres ut som du gjør ting unødvendig komplisert.

Det enkleste er ofte det beste, og et hei er så enkelt som det kommer.

Hadde noen sendt meg bilde av en sommerfugl ut av det blå så hadde jeg begynt lure om vedkommende var riktig skrudd sammen.

Mener jeg skrev klart og tydelig at det gjaldt mann til kvinne og ikke omvendt.

Skrevet

Denne førtiåringen skjønte i hvert fall ikke bæra. Når folk sier hei til meg, sier jeg hei tilbake, og så tar vi det derfra.

Slutt med dette spillet, så tror jeg alt blir enklere.

Nei men du trenger ikke skjønne det heller. Det gjelder ikke om du skal søke etter en mann, det gjelder hvis du er mann og skal prøve å få kontakt med kvinner.

Skrevet

Nei men du trenger ikke skjønne det heller. Det gjelder ikke om du skal søke etter en mann, det gjelder hvis du er mann og skal prøve å få kontakt med kvinner.

Hvis dette er måten du normalt sett kommuniserer med kvinner på, skjønner jeg at det er vanskelig å få kontakt. Faktisk.
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har passert midten av 30-årene, og det er fullt mulig. Masse damer der inne mellom 30-40. Har fått en del matcher, og det er faktisk en del damer som tar initiativ til første melding der inne. Er i utgangspunktet et veldig bra konsept for å komme i kontakt.

Hiv deg uti det, MEN det er et par ting du bør være klar over først.

Tinder kan knekke selvtilliten din helt, om du lar det gå innpå deg at du ikke får svar eller match.

Det er et veldig kynisk opplegg, IKKE ta det veldig seriøst, ikke forvent mange matcher, og ikke forvent at damer svarer på meldingen din, selv om du får match.

Veldig mange menn trykker "liker " på absolutt alt av damer, som igjen medfører at mange damer får match på nesten alle de liker, slik at de kan få så lang matchlister de bare ønsker. Dette gjør at du blir en i listen av veeeeeeldig mange. I tillegg dukker det til tider opp haugevis av falske profiler der inne, med linker til diverse rare sider.

Se på det som et artig tidsfordriv, som potensielt kan føre til noe bra.

Mange damer bruker Tinder kun som tidsfordriv og selvtillitsboost. Når det er sagt har jeg truffet noen fantastiske, seriøse, flotte damer derfra, så det er absolutt mulig.

Lykke til! :)

Anonymous poster hash: f6a13...b5b

Skrevet

Fatter du ? ...

Jeg skjønner. :) Det er jo søtt å bare få en sommerfugl, uten forventning.

Men jeg ville nok svart på "hei" også. Er ikke SÅ kresen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...