Gå til innhold

Laks til middag og lunsj nesten hver dag i over et år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har spist laks til middag og lunsj nesten hver dag i over et år. Jeg har hørt det kan være farlig, noen som vet?

Anonymous poster hash: a6045...c2d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror nok ikke det er farlig å spise fisk nei. Men et ensidig kosthold er ikke bra. Du bør kunne variere litt.

Anonymous poster hash: 21132...ae7
  • Liker 2
Skrevet

De lærde strides.

Du får google stort inntak laks og lese litt.

Anonymous poster hash: 6d0ae...037
  • Liker 1
Skrevet

Enig med AB over. Ingenting er så sunt at man bør spise det hver dag og ingenting annet.

• Liker 1
Skrevet

Enig med AB over. Ingenting er så sunt at man bør spise det hver dag og ingenting annet.

TS har vel heller ikke sagt at h*n ikke spiser noe annet.

Til TS: Laks er supersunt det og inneholder mange næringsstoffer som vi trenger, men det kan også inneholde en del tungmetaller, så man bør begrense inntaket litt.

Skrevet

TS har vel heller ikke sagt at h*n ikke spiser noe annet.

Til TS: Laks er supersunt det og inneholder mange næringsstoffer som vi trenger, men det kan også inneholde en del tungmetaller, så man bør begrense inntaket litt.

Hvis hun spiser det til middag og lunsj hver dag vil jeg tro hun ikke spiser mye hvit fisk og kjøtt. Man trenger det også.

Husker det var en reportasje på dagsrevyen om en jente som utelukkende hadde levd på laks og vann. Hun ble overrasket da hun nesten døde av det, for hun trodde jo at laks var sunt!

Skrevet

Jeg tror nok ikke det er farlig å spise fisk nei. Men et ensidig kosthold er ikke bra. Du bør kunne variere litt.

Anonymous poster hash: 21132...ae7

Jo, det er bra for kroppen. Det er ikke anbefalt å spise laks mer enn to ganger i uken på grunn av miljøgifter.

http://www.dagbladet.no/2013/06/15/nyheter/samfunn/politikk/jonas_gahr_store/helsedirektoratet/27729483/

Anonymous poster hash: 19a65...18b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...