Gå til innhold

Guttegjeng 14 år på butikken

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var det en gjeng med 5-6 gutter innom butikken der jeg jobber. Ca 14- års alder. De pleier å være innom ofte, tuller, bråker og dytter hverandre inn i hyller, andre kunder osv. De er veldig høylytte og bryr seg fint lite om at de er i en butikk. I dag ropte den ene gutten til meg at kameraten hans hadde sparka han, jeg regnet med at det var for å være kødd mot kameraten så jeg gjorde ikke noe med det. I ettertid ble jeg litt usikker på om jeg skulle gjort noe? De tulla og lo både før og etter..

Anonymous poster hash: a0a8b...803

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper den gjengen stjeler som ravner...

Hva skulle du gjort mener du? Ringt politiet?

Anonymous poster hash: 49c22...21b

• Liker 3
Skrevet

Tipper den gjengen stjeler som ravner...

Hva skulle du gjort mener du? Ringt politiet?

Anonymous poster hash: 49c22...21b

Haha nei. Men snakket med de kanskje, funnet ut om det skjedde noe som ikke var bra. Vet vel innerst inne at det bare var tull, men har den videoen av et barn som ble mobba og voksne som ikke gjorde noe i bakhodet.

Ts.

Anonymous poster hash: a0a8b...803

Skrevet

Så fint at du bryr deg, men den gjengen der hadde ikke vært velkommen i en butikk jeg hadde jobbet i

• Liker 1
Gjest Frugull
Skrevet

Jeg jobber i butikk i både kassa og ferskvare. Her kommer det masse ungdom innom hver eneste dag. Kl 11-11,30 og gjerne når skolen er ferdig. Men jeg har enda til gode å oppleve noe bråk. De oppfører seg pent. Kjøper det de skal ha å år pent ut igjen. Hos oss er det ikke de som stjeler.. Men vi behandler disse på lik linje som vanlige kunder

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...