AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #1 Skrevet 9. februar 2015 Jeg kommer fra en liten by med rundt 20 tusen innbyggere, og jeg er livredd for å ende opp alene og uten barn. Det ligger et relativt stygt brudd som jeg trur er roten til alt dette onde. Jeg taklet det ikke noe særlig bra å få vite at eksen skal ha barn, etter at jeg selv har tatt abort med samme fyr og det etter et halvt år. Jeg trenger bare at noen sier til meg at jeg må ta meg sammen og slutte å stresse sånn. Anonymous poster hash: 05f52...d20
Nettinettet Skrevet 9. februar 2015 #2 Skrevet 9. februar 2015 Jeg kommer fra en liten by med rundt 20 tusen innbyggere, og jeg er livredd for å ende opp alene og uten barn. Det ligger et relativt stygt brudd som jeg trur er roten til alt dette onde. Jeg taklet det ikke noe særlig bra å få vite at eksen skal ha barn, etter at jeg selv har tatt abort med samme fyr og det etter et halvt år. Jeg trenger bare at noen sier til meg at jeg må ta meg sammen og slutte å stresse sånn. Anonymous poster hash: 05f52...d20 Lev livet ditt og nyt alene tiden uten ansvar for noen andre, det er mitt råd! Jeg stresset helt forferdelig med å få barn og være en familie og så ble jeg låst fast mens alle andre reiste, gjorde karriere og levde livet. Angrer ikke på guttungen, absolutt ikke, men jeg hadde ventet til jeg var over 30 hvis jeg skulle gjort det igjen.. Nå er jeg 37, guttungen er tenåring, og jeg er endelig fri til å skape mitt liv. Mye derfor jeg nyter å være singel også, fordi jeg ikke vil ha ansvar for noen andre enn meg selv! Så nyt livet, gjør det du har lyst til, bygg opp deg selv og karriere, hjem osv! Drømmemannen og unger kommer før du aner det, og låst fast blir du! 2
minister-mio Skrevet 9. februar 2015 #3 Skrevet 9. februar 2015 Ta det med ro, du er så ung og har så god tid
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #4 Skrevet 9. februar 2015 Ta deg sammen og ikke stress sånn. Anonymous poster hash: 94e5c...a50
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #5 Skrevet 9. februar 2015 Du må ta deg sammen og slutte å stresse sånn Anonymous poster hash: 9b9b1...201
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #6 Skrevet 9. februar 2015 Lev livet ditt og nyt alene tiden uten ansvar for noen andre, det er mitt råd! Jeg stresset helt forferdelig med å få barn og være en familie og så ble jeg låst fast mens alle andre reiste, gjorde karriere og levde livet. Angrer ikke på guttungen, absolutt ikke, men jeg hadde ventet til jeg var over 30 hvis jeg skulle gjort det igjen.. Nå er jeg 37, guttungen er tenåring, og jeg er endelig fri til å skape mitt liv. Mye derfor jeg nyter å være singel også, fordi jeg ikke vil ha ansvar for noen andre enn meg selv! Så nyt livet, gjør det du har lyst til, bygg opp deg selv og karriere, hjem osv! Drømmemannen og unger kommer før du aner det, og låst fast blir du! Takk for godt råd! Å er definitivt enig med deg. Er jo så mye jeg ønsker å oppnå før den tid: reise, utdannelse, og ikke minst sove lenge i helgene. Håper bare ikke "manneutvalget" er magert her når jeg kommer tilbake etter endt utdannelse, det er jo her jeg vil leve og bo . Likevel føler jeg at det er så mange unge her som får barn, og det er nok også med på å stresse meg. -Ts Anonymous poster hash: 05f52...d20
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #8 Skrevet 9. februar 2015 Jeg er snart 34 og er fortsatt singel og ingen barn ... vet ikke om det hjelper deg, men ville bare si at det alltid er noen som har det værre enn deg. Anonymous poster hash: 9cdde...8fe
Nettinettet Skrevet 9. februar 2015 #9 Skrevet 9. februar 2015 Takk for godt råd! Å er definitivt enig med deg. Er jo så mye jeg ønsker å oppnå før den tid: reise, utdannelse, og ikke minst sove lenge i helgene. Håper bare ikke "manneutvalget" er magert her når jeg kommer tilbake etter endt utdannelse, det er jo her jeg vil leve og bo . Likevel føler jeg at det er så mange unge her som får barn, og det er nok også med på å stresse meg. -Ts Anonymous poster hash: 05f52...d20 Jeg kan garantere deg at manneutvalget er like bra om ikke bedre når du kommer hjem, og hvem vet kanskje møter du på mr hunk når du er å opplever verden! Du kommer til å være glad for alle valg du har tatt når du kommer deg avgårde!! Og angående alle de som får unger... Fint for dem at de får unger, men du får unger du også, når tiden er inne.. Dette kommer til å bli superbra!! :D
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #10 Skrevet 9. februar 2015 Vil du ikke ende opp alene? Gjør deg spesiell i menns øyne. Det skal ikke mye å hevde seg over andre kvinner nå til dags. Han har to tanker, den ene skal være full, den andre tom. Bruk alenetiden din på å finpusse på ferdigheter som er nyttige i forhold og ikke hiv deg på alle trender som dagens kvinner holder på med. Det er snarveien til et liv med katter. Så kort fortalt; hva gjør deg spesiell og hva har du å tilby en mann for at han skal putte en baby i magen din?Anonymous poster hash: a50c2...d31
Gjest mainbitch Skrevet 10. februar 2015 #11 Skrevet 10. februar 2015 Du er 20 år, du kommer ikke til å ende opp alene. Du har fortsatt maange år igjen for å finne den rette, det er absolutt ingen grunn til å stresse! Ta det som det kommer, og nyt hver dag for det den er verdt, og plutselig dukker den rette opp. Ha det morro med dating ! :D
Gjest incognita Skrevet 10. februar 2015 #12 Skrevet 10. februar 2015 Vil du ikke ende opp alene? Gjør deg spesiell i menns øyne. Det skal ikke mye å hevde seg over andre kvinner nå til dags. Han har to tanker, den ene skal være full, den andre tom. Bruk alenetiden din på å finpusse på ferdigheter som er nyttige i forhold og ikke hiv deg på alle trender som dagens kvinner holder på med. Det er snarveien til et liv med katter. Så kort fortalt; hva gjør deg spesiell og hva har du å tilby en mann for at han skal putte en baby i magen din?Anonymous poster hash: a50c2...d31 Kanskje på tide med et oppfriskningskurs i hvordan man lager barn?
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #13 Skrevet 10. februar 2015 Kanskje på tide med et oppfriskningskurs i hvordan man lager barn? Kanskje du kan vise meg. Trodde barn kom med storken og ble presset inn i dama gjennom gjennom musa...Anonymous poster hash: a50c2...d31
Gjest incognita Skrevet 10. februar 2015 #14 Skrevet 10. februar 2015 Kanskje du kan vise meg. Trodde barn kom med storken og ble presset inn i dama gjennom gjennom musa...Anonymous poster hash: a50c2...d31 10 poeng. Det er altså ikke slik at menn "putter" (som du så fint skreiv) babyer inn i magen på kvinnene.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #15 Skrevet 10. februar 2015 10 poeng. Det er altså ikke slik at menn "putter" (som du så fint skreiv) babyer inn i magen på kvinnene. Jeg vet, jeg vet. Blir bare ødelagt av engelske uttrykk. "Put a baby in me" ble til det. Men han gjør jo innskudd av sperm i eggboksen, så noe putter han i henne...Anonymous poster hash: a50c2...d31
Gjest incognita Skrevet 10. februar 2015 #16 Skrevet 10. februar 2015 Jeg vet, jeg vet. Blir bare ødelagt av engelske uttrykk. "Put a baby in me" ble til det. Men han gjør jo innskudd av sperm i eggboksen, så noe putter han i henne...Anonymous poster hash: a50c2...d31 Det har jeg aldri hørt noen si på engelsk noensinne. Ikke engang da jeg bodde i et engelskspråklig land.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #17 Skrevet 10. februar 2015 Det har jeg aldri hørt noen si på engelsk noensinne. Ikke engang da jeg bodde i et engelskspråklig land. Kan hende du ikke hang i lave nok sosiale omgangskretser. Anonymous poster hash: a50c2...d31
Gjest incognita Skrevet 10. februar 2015 #18 Skrevet 10. februar 2015 Kan hende du ikke hang i lave nok sosiale omgangskretser.Anonymous poster hash: a50c2...d31 Der har vi det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå