Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel..oss "pene" er ikke ment for å skryte. men jeg er av dem som ofte får oppmerksomhet blandt gutter, fått masse komplimenter ja osv osv.. jeg synes ikke selv jeg er akuratt stygg.
Men, man føler at verden forventer ekstra mye av en, om man er som meg... jeg har lidd og lider litt enda, av depresjoner, angst og fortvilelse :/ Dette har pågått i mange år. Og jeg har i det minste jobb. Men da er saken.. folk gir sånne kommentarer "er du så pen og så jobber du DER" "Hva gjør en så pen jente som deg som xxxxxx?!"
Dessuten, har jeg lidd av store konsentrasjonsvansker....og virker kanskje derfor ikke så smart. jeg kan ta kunnskap, men glemmer det med en gang. Andre pene jenter jeg kjenner..er smarte, finner seg ok jobber.. osv osv.
Vel, min nåværende jobb er ikke ILLE..men det er ikke noe du vil drive med når du er over 20 :/ selv om det er andre eldre enn meg der!
Så jeg sliter meg veldig ut...for å leve opp til mitt utseendes forventninger.

Anonymous poster hash: 82a40...356
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, stakkars deg.

Anonymous poster hash: 686b3...9fc
  • Liker 2
Skrevet

Alle har forventingspress ikke bare de pene. Hvis du ikke hadde vært pen hadde du hatt press på andre måter.

Kan du si litt om hvilken type jobb det er? Mange pene folk jobber jo på butikk osv..

Anonymous poster hash: 495e2...cad
  • Liker 3
Gjest Lykkeliky
Skrevet (endret)

Get over yourself! :scorpis:

Skamklipp deg, legg på deg 100 kilo og barber bort øyenbrynene. Problem solved.

Endret av Lykkeliky
  • Liker 2
Gjest Tickety-Boo
Skrevet

Jeg tror egentlig ikke at dine problem ligger i utseendet ditt.

Vær glad i deg selv, TS!

Finn deg en jobb som DU trives med og drit i hva andre mener.

• Liker 1
Skrevet

Oppsøk helsestasjon for ungdom. Er du heldig har de psyk. sykepleier der eller psykolog du helt gratis kan gå til en gang i uken. Jeg tror du trenger hjelp, og problemene dine er ikke pga ditt utseende. Du trenger hjelp til å finne grunnen til problemene dine

Anonymous poster hash: e12db...fac
  • Liker 1
Gjest Keikolina
Skrevet

Er glad jeg er stygg, hallehjula.

Gjest Lykkeliky
Skrevet (endret)

Er glad jeg er stygg, hallehjula.

Da blir jo spørsmålet om du er stygg nok til å jobbe der du jobber? :fnise:

Tenk å være stygg og jobbe i en jobb for pene! Det er sikkert enda værre. :grine:

Endret av Lykkeliky
  • Liker 1
Skrevet

Alt man skal lese....kan du ikke bare gjøre som andre "pene"jenter da? Være dum og deilig og henge med rike menn som kan spandere ting på deg?

Slutt å syte, du får nok mye gratis her i livet.

• Liker 1
Skrevet

Synes dere er litt slemme med TS her.

De problemene hun har er nok noe mange kjenner på, og det kan jo være at folk har litt høyere forventninger til at man skal være vellykket og smart når man er pen.

Samtidig så er det sånn TS at dette forventningspresset hviler tungt på alle, inkludert mindre pene. Og angst og depresjoner er også noe som rammer alle. Og da hjelper det nok ikke på å føle seg mindre pen i tillegg, ha komplekser for utseende eller ikke få noe oppmerksomhet fra det motsatte kjønn etc.

Du er heldig som er pen, du må slutte og skylde på det og overdrive de negative følgene, og heller se på alt det positive ved det. De ulempene du kjenner på har egentlig ikke noe med utseende å gjøre. Er du stuck på McDonalds når du er over 20 imens vennene dine går videre i livet, så er det nok mange som kjenner på den - selv om de er stygge som nøkken.

Og er du forøvrig rett over 20 så er det da få som har noe særlig til karriere enda. Jeg jobbet i butikk på den tiden.

Skrevet

Jeg er pen og har blitt dømt for det hele livet, spesielt av damer.

Player, player, player

Realiteten er at jeg er helt motsatt av en player........

Anonymous poster hash: 48661...fd6
Skrevet

Jeg er pen og har blitt dømt for det hele livet, spesielt av damer.

Player, player, player

Realiteten er at jeg er helt motsatt av en player........

Anonymous poster hash: 48661...fd6

En gamer?

Anonymous poster hash: 3d6b6...d84

Skrevet

Jeg tviler ikke på at du lider av angst, depresjoner og kjenner på et forventningspress. Men er du sikker på at det kommer av utseende ditt?

Det kan jo hende at folk syns du virker oppegående og smart, og derfor tenker at du bør ha evner til å inneha en annen stilling enn den du har nå? Du er ung, og har muligheten til både studere og få en annen stilling - om du selv ønsker det.

Er du glad for den jobben du har nå, syns jeg du heller skal blåse en lang mars i andres meninger om din stilling.

Skrevet

TS. jo takk for svarene. Nei, jeg kjenner jo til folk på min alder, som er eldre også, som ikke tar høyere utdannelse og er glade selv om. Men jeg klarer ikke å slappe av helt, og vet ikke hvilken vei jeg skal gå. Ting koster også! Så jeg har tatt steget i å sitte mindre på pcn da.. siden den nermest fanger meg og jeg kommer meg ikke fra igjen. Prøver å få fler interesser rett og slett..

Anonymous poster hash: a1069...689

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...