AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #1 Skrevet 9. februar 2015 Noen andre som har vært gift med jobben? Er enogtredve, har et barn fra et tidligere forhold, og har vært gift med jobben de 7 siste årene. Nå som jeg har bikket tredve begynner jeg å lure på hva jeg holder på med. Er det alltid tid eller er det faktisk ikke sånn? Lever et godt singleliv, men jobben gir ikke rom for ordentlig dedikasjon til noe annet. Noen som har kjørt løpet eller har erfaring å dele? Anonymous poster hash: 04738...9ae
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #2 Skrevet 10. februar 2015 Samme her, etter brudd med samboer for 5-6 år siden, har jeg kun fokusert på jobb. Tror det var en reaksjon fra bruddet, en slags fortrengelse av hendelsen. Det er først nå jeg innser hva jeg har gjort. Anonymous poster hash: 4ee5e...446
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #3 Skrevet 10. februar 2015 Kjenner til den, har ikke hatt skikkelig ferie på 4-5 år, selv om det er ferie på papiret har jeg vært innom jobben noen ganger + vært tilgjengelig stort sett det meste av tiden. Er i midten av tredveårene selv og føler også at jobb ikke gir deg tid til noe særlig annet enn nettopp jobb. Anonymous poster hash: aee0f...bdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå