Gå til innhold

Noen andre her som noen ganger føler at den personen man er tiltrukket av er bedre enn en selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre her som noen ganger føler at den personen man er tiltrukket av er bedre enn en selv?

Det jeg mener er at man føler at denne personen ser bedre ut den deg, og h*n kan få noen som er bedre en deg på basis av utseendet.

Jeg vet dette ikke er så veldig gode tanker, men det er vanskelig å få de ut av hodet når man først begynner å tenke sånn.

Selvfølgelig når en blir kjent med denne personen, kan det jo hende at man mener noe annet.

Jeg har flere ganger blitt fortalt av venner at jeg må slutte å tenke slikt.

Noen som kjenner seg igjen?

Anonymous poster hash: 04a85...36a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ja. Jeg tenkte/tenker slik om kjæresten min. Han er høy, mørk , slank og flott. og det er vanskelig å være sammen med en kjekkas. Man føler seg liten selv, men heldigvis er han snill og godog vi har det bra smammen. du får prøve å tenek på at det er deg han vil ha, men jeg vet det ikke er enkelt. klem til deg

Anonymous poster hash: 0722e...be8
Skrevet

Jepp, hele tiden.

Skrevet

Hele tiden ja.

Anonymous poster hash: a3ccf...81e
Skrevet

Heeeeele tiden. Jeg har veldig god smak i forhold til hvordan jeg selv ser ut...

Anonymous poster hash: 80c71...ab9
Skrevet

Det hadde jeg sett på som en varsellampe.

Enten så setter du personen i et altfor godt lys, du blir "blendet" eller så har personen drevet med manipulering og tråkke på folk teknikker for at du føler du er mindre verdt.

Mange damer som feks er sammen med utro menn som slår dem fordi de ser seg blinde på at "han er jo snill resten av tiden"....

Skrevet (endret)

Dette må være et kvinnefenomen.

Endret av Summers
Skrevet

Det hadde jeg sett på som en varsellampe.

Enten så setter du personen i et altfor godt lys, du blir "blendet" eller så har personen drevet med manipulering og tråkke på folk teknikker for at du føler du er mindre verdt.

Mange damer som feks er sammen med utro menn som slår dem fordi de ser seg blinde på at "han er jo snill resten av tiden"....

Hvorfor det? Og hva har utroskap med dette å gjøre? Noen mennesker er penere enn andre, så enkelt er det.

Skrevet

Kanskje ikke bedre, men jeg kjenner vel litt på at jeg ofte ikke er typen til de mennene jeg finner interessante, og at de gutta som blir interessert i meg ofte ikke er min type. Hadde vært veldig kjekt om det matchet en gang... Like greit å forbli singel.

Anonymous poster hash: f467f...049
Skrevet

Jeg gjør det med han jeg er med nå, men jeg ser egentlig det som noe positivt. Jeg føler meg ikke mindre verdt, jeg bare føler meg utrolig heldig :)

Anonymous poster hash: b4532...d0f
  • Liker 1
Skrevet

Eksen er totalt ubrukelig på alle punkter, men er veldig sosial. Er selv dårlig sosial og følte henne var bedre en meg selv om jeg så og si var bedre på alle andre punkter.

Man fokuserer ofte på kjærestens kvaliteter og ikke de negativene sidene. Dermed fremstår de bedre en seg selv oven for seg selv.

Anonymous poster hash: c6848...410
  • Liker 1
Skrevet

ja, så absolutt!

Anonymous poster hash: 36efb...eca
Skrevet

Men nettopp du har jo klaget over at du ikke får napp hos damene. Så du føler deg like attraktiv som de damene du er tiltrukket av og ikke får?

Anonymous poster hash: 54859...139

Skrevet

Jeg føler i grunn at de mennene jeg ikke er tiltrukket av er mindre attraktive enn meg selv. Mens de jeg er tiltrukket av frykter jeg er mer attraktiv enn meg.

Skrevet

Det er nok et mannefenomen også;)

Jeg har vært i 2 forhold med menn som hele tiden snakket om at jeg var "aaaltfor fin for dem" og at "den dagen jeg så meg selv i speilet og så hva andre så, så kom jeg til å dumpe de på flekken fordi de ikke var kjekke nok" og som var redd jeg skulle finne meg en annen omtrent hver gang jeg gikk ut av døra.. Fordi "jeg var over dem i standard" og bla bla bla.......

Anonymous poster hash: 971b9...be4

Skrevet

Føler at kjæresten ser mye bedre ut enn meg og at han lett kunne fått noen penere, ja. Men tror han tenker det samme, så det er kanskje vanlig å ha det litt sånn?

Skrevet

Det er nok et mannefenomen også ;)

Jeg har vært i 2 forhold med menn som hele tiden snakket om at jeg var "aaaltfor fin for dem" og at "den dagen jeg så meg selv i speilet og så hva andre så, så kom jeg til å dumpe de på flekken fordi de ikke var kjekke nok" og som var redd jeg skulle finne meg en annen omtrent hver gang jeg gikk ut av døra.. Fordi "jeg var over dem i standard" og bla bla bla.......

Anonymous poster hash: 971b9...be4

Men du er jo heldig da.

Skrevet

Det jeg mener er at man føler at denne personen ser bedre ut den deg, og h*n kan få noen som er bedre en deg på basis av utseendet.

Anonymous poster hash: 04a85...36a

Hver eneste gang.

Skrevet

Hver eneste gang.

:troest:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...