Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk aldri med meg siste episode jeg.

Klarte hun å velge ut en hetrofil mann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp!

Hun valgte Banks, og han var hetro, har hørt rykter om at de faktisk også er sammen ett år etter episoden, og DET er jaggu ikke vanlig!!! :ler:

Chris var selfølgelig homse, men Sharif var hetrofil... det hadde jeg faktisk ikke trodd!! Han gråt og greier... :roll: mens han igjennom hele serien har fortalt hvor mye han må spille for å late som han har følelser for henne når han ikke bryr seg en skit og bare vil ha pengene.... :roll:

Skrevet

Var Banks hetero? Då tok eg feil also...

Og dei er fortsatt ilag? Imponerande!!

Eg kunne aldri vore ilag med en "mann" som barberar vekk absolutt alt kroppshår. Usj...

Skrevet
Var Banks hetero? Då tok eg feil also...

Og dei er fortsatt ilag? Imponerande!!

Eg kunne aldri vore ilag med en "mann" som barberar vekk absolutt alt kroppshår. Usj...

Jepp, Banks var hetro. Det var jeg faktisk ganske sikker på. "alle" de sidene ved ham som hun mente virket homo, er sider jeg vet av flere hetrofile menn som innehar, så å ikke være konstant mannemann behøver ikke si man er homo.

En veldig god venn av meg barberer alt håret, han er ikke homse, og at jeg ikke kunne vært sammen med ham har ihvertfall ikke noe med hans barbering å gjøre. :ler: Selv om jeg også foretrekker mannfolk med kroppshåret inntakt om jeg kan velge.

Skrevet
"alle" de sidene ved ham som hun mente virket homo' date=' er sider jeg vet av flere hetrofile menn som innehar, så å ikke være konstant mannemann behøver ikke si man er homo. .[/quote']

Nå var vel litt av poenget med serien nettopp det å spille på folks forventninger av hvordan en homifil eller streit man skal være? De fleste mennene var jo plukket fordi de hadde såkalte femninine/homsete trekk.

Skrevet

jepp, og spesielt i en slik situasjon så bør man jo se at det å barbere kroppen ikke er noe KUN homser gjør, definitivt ikke alle homser som gjør det heller, så hva det er med det som skriker homse ser jeg ikke.

også at han interesserte seg for arkitektur var visst homsete, at han mente det fantes mye spennende sko til kvinner og ikke i nærheten like mye til menn var homsete, at han barberte beina var homsete, at han likte seg på spa var homsete... han kunne jo ikke gjøre en ting uten å bli spurt utallige ganger "er du streit eller er du skeiv?" hun spurte ham mange flere ganger en hun spurte de andre.. :roll::ler:

var ganske usikker på om hun valgte ham, og veldig lettet når hun gjorde det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...