AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #1 Skrevet 9. februar 2015 Holder på med enn mann. Vart ca en måned. Han er ELENDIG på sms og vet det selv. Sente idag en sms for å spørre om noe, og han har enda ikke svart. Er det fy-fy å ringe han istedenfor nå? Anonymous poster hash: 257a7...eee
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #2 Skrevet 9. februar 2015 Kan hende han faktisk foretrekker å bli ringt fremfor å svare på SMS. Så du kan fint ringe. Og svarer han ikke da heller, så er det kanskje et lost case. Anonymous poster hash: b7feb...e03
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #3 Skrevet 9. februar 2015 Holder på med enn mann. Vart ca en måned. Han er ELENDIG på sms og vet det selv. Sente idag en sms for å spørre om noe, og han har enda ikke svart. Er det fy-fy å ringe han istedenfor nå? Anonymous poster hash: 257a7...eee Hvis det er noe viktig så må du jo ringe. Anonymous poster hash: 04131...d8c 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #4 Skrevet 9. februar 2015 Hvis det er noe viktig så må du jo ringe. Anonymous poster hash: 04131...d8c Ikke noe viktig.. Men ønsker svar Anonymous poster hash: 257a7...eee
Whynot Skrevet 9. februar 2015 #5 Skrevet 9. februar 2015 Vent heller til han svarer på smsen, for å så ringe neste gang du tar kontakt. 1
Pampusse Skrevet 9. februar 2015 #6 Skrevet 9. februar 2015 Jeg hadde ventet på svar, er han interessert tar han kontakt . Lykke til.
Zienna Skrevet 9. februar 2015 #7 Skrevet 9. februar 2015 Ikke noe viktig.. Men ønsker svar Anonymous poster hash: 257a7...eee Om du vil unngå å virke masete, så vent. Kanskje han er som meg, som ikke fatter at jeg skal måtte være tilgjengelig til enhver tid
Gjest Lykkeliky Skrevet 9. februar 2015 #8 Skrevet 9. februar 2015 Er han interessert så tar han kontakt. Ikke mas, det er skikkelig turn-off. 1
Gjest Klaveret Skrevet 9. februar 2015 #9 Skrevet 9. februar 2015 Jeg har en kompis som heller ikke liker sms. Om jeg sender han en ringer han alltid tilbake (-og vi er bare venner). Det kunne jo han mannen din også gjort ...
Nettinettet Skrevet 9. februar 2015 #10 Skrevet 9. februar 2015 Er du sikker på at det var noe å svare på det du sendte? Eller var det et konkret spørsmål?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå