AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #1 Skrevet 9. februar 2015 Hei! Jeg vet at det er flere tråder om 5:2-dietten, men de handler mest om det fungerer og om noen har prøvd det osv. Jeg skal starte opp med den igjen nå, men jeg sliter litt med å lage dagsmenyer! Jeg syntes det er mye lettere å holde seg til 500kcal hvis jeg har bestemt på forhånd hva jeg skal spise og hvor mye. Så sliter jeg sånn med å komme på kalorifattig mat og sette sammen menyer som er holdbare. Så jeg lurte på om de som holder på med dietten kan skrive forslag på noen dagsmenyer, både med type mat og hvor mye, gjerne med kcal innhold også hvis dere har det Anonymous poster hash: 6432c...b3b
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #2 Skrevet 9. februar 2015 Jeg har ikke noe detaljert, men i dag har jeg gumlet kålrot og stangselleri, ca 100 g av hver, spiste en salat uten dressing med babyleafs, tomat, agurk og løk da jeg kan hjem fra jobben og nå har jeg nettopp spist middag - grønnsakssuppe som jeg lager av frossen suppe/lapskausblanding og tilsetter 100 g karbonadedeig i boller mot slutten av koketiden. Har ikke regnet ut nøyaktig kaloriinnhold, men jeg vet at det er under 500. Anonymous poster hash: 8a79a...0fc
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #3 Skrevet 9. februar 2015 Noen tips til kalorifattig mat: Tomatsuppe Eplebiter med kanel (snacks) Fiskeboller Rugsprøknekkebrød (35 kcal per) Kyllingsalat Grønnsakssuppe Anonymous poster hash: 23702...43d
Ulveedderkopp Skrevet 10. februar 2015 #4 Skrevet 10. februar 2015 Jeg lager ca 6 dl tomatsuppe som totalt inneholder ca 182 kcal: En boks hakkede tomater 2 ss tomatpure 2 ts suppebuljong 5 dl vann Hvitløkspulver Koker opp vannet med buljong og har resten i og lar det koke til det er ferdig. Og så har jeg kokt egg til. Om jeg er ekstra sulten har jeg bare kokte eggehviter som jeg kan spise mye mer av. Det er mange supper som er lav på kcal. Anbefaler å lese på nett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå