Gå til innhold

Trenger tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg som en fjortis som skriver dette, men det får stå sin prøve :)

Det har seg sånn at jeg har et godt øye til en fyr jeg har kjent i mange år, men som jeg ikke har hatt kontakt med på lenge. Vi er venner på facebook, og "liker" og kommenterer hverandres bilder og statuser i blant. Jeg klør i fingrene etter å sende han en melding på facebook, men jeg aner ikke hva jeg skal skrive! Dessuten vet jeg ikke om han er singel heller, så jeg er litt rådvill her. Tips for hvordan gå fram?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I hvilken sammenheng kjenner du han? Har du en link mellom dere som gjør at du kan stille han et random spørsmål om dette?

Har dere felles venner som gjør at du kan snoke litt om hans sivile status?

Eller du kan bare sende en melding ala "hei hvordan står det til med deg?".

Anonymous poster hash: 3248c...f36
Skrevet

I hvilken sammenheng kjenner du han? Har du en link mellom dere som gjør at du kan stille han et random spørsmål om dette?

Har dere felles venner som gjør at du kan snoke litt om hans sivile status?

Eller du kan bare sende en melding ala "hei hvordan står det til med deg?".

Kjenner han gjennom felles venner, og vi var i samme krets for mange år siden. Har ikke hatt kontakt med han på omtrent 20 år, så jeg vet ikke helt hva jeg skulle bruke som "icebreaker" i en melding.

Ja, vi har felles venner, men jeg føler det blir helt teit å spørre dem om han er singel.

Klart, jeg kan jo bare sende en "Hei"-melding, men det er litt skummelt :sjenert:

Takk for svar!

Skrevet

Du har jo absolutt ingen ting å tape på en "hei hallo"-melding så kjør på!

Skrevet

Du har jo absolutt ingen ting å tape på en "hei hallo"-melding så kjør på!

Jeg har jo ikke det, og normalt er jeg ganske så tøff! Det som holder meg igjen nå, er at jeg ikke vet om han er singel.

Takk :)

Skrevet

Jeg har jo ikke det, og normalt er jeg ganske så tøff! Det som holder meg igjen nå, er at jeg ikke vet om han er singel.

Takk :)

Det går da fint an å klikke på, og si "hei, lenge siden" & sånt.. Hyggelig og vennskapelig. Så finner du nok ut om han er opptatt eller ikke.

Selv har jeg mange "opptatte" venner på FB, og i blant klikker de på for en prat. Ikke noe skummelt i det :)

Skrevet

Det går da fint an å klikke på, og si "hei, lenge siden" & sånt.. Hyggelig og vennskapelig. Så finner du nok ut om han er opptatt eller ikke.

Selv har jeg mange "opptatte" venner på FB, og i blant klikker de på for en prat. Ikke noe skummelt i det :)

Sant det, jeg bare legger for mye i det! Takk for svar :)

Skrevet

Jeg er litt usikker på hva du stresser med og hvilke råd jeg kan gi. Hva er det som gjør det så vanskelig? Kan du ikke spørre han selv om det du lurer på? Trenger du bare en icebreaker?

Har du.... Hørt om reinsdyret som begynte å vandre ut på isen en vindfull og mørk aften? :vetikke:

Anonymous poster hash: 1a999...c9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...