Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an å ordne det slik at Tinder profilen din ikke vises for enkelte personer? Litt som blokkering på Facebook? Men da må man kanskje ha matchet med personen først?

Anonymous poster hash: cc271...bb3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror at du bare kan begrense det.

F. eks: Menn mellom 25 og 32 år, kvinner på 2 km radius.

Så om du er redd for å møte faren din, kan du sørge for at ingen menn i hans alder får deg opp.

Men så konkret som navn tror jeg dessverre ikke :/

Skrevet

Tror at du bare kan begrense det.

F. eks: Menn mellom 25 og 32 år, kvinner på 2 km radius.

Så om du er redd for å møte faren din, kan du sørge for at ingen menn i hans alder får deg opp.

Men så konkret som navn tror jeg dessverre ikke :/

Tusen takk for svar :) ok, så hvis jeg f eks tar på menn mellom 28 og 34 så vil KUN menn i denne aldersgruppen kunne se meg på Tinder?

Skrevet

Tusen takk for svar :) ok, så hvis jeg f eks tar på menn mellom 28 og 34 så vil KUN menn i denne aldersgruppen kunne se meg på Tinder?

Stemmer :) Og du vil kun se disse, naturligvis.

Skrevet

Takk :)

Får forresten ikke logget inn på Tinder nå, andre med problemer? Har reinstallert appen flere ganger, men det fungerer ikke.. Får bare beskjed om at "økten er utløpt, logg inn på nytt"..?

Skrevet (endret)

Flere av vennene mine har opplevd at alder og avstand noen ganger er feil... Ikke ekstremt langt unna da, men utenfor preferansene hvis de har bladd mye. Så ville ikke stolt 100% på det.

Endret av Aviale
Skrevet

Så etter du har logga på med Facebook, bruker da tinder profilbilde fra Facebook eller?

Og kan man begrense slik at man ikke får treff fra samme kommune, eller er det kun folk som er i nærheten man får opp?

Vist jeg bor i Trondheim, kan jeg da for eksempel bare søke opp folk i Oslo?

Anonymous poster hash: 0bd39...548

Gjest mainbitch
Skrevet

Skrevet

Nei, det vil si at kun DU kun ser menn i denne aldersgruppen. Andre kan likevel se deg.

Anonymous poster hash: d6177...eb9

• Liker 3
Skrevet

Feil.

• Liker 1
Skrevet

Nei, det vil si at kun DU kun ser menn i denne aldersgruppen. Andre kan likevel se deg.

Nei, det er jo ikke logisk. Hvorfor skal de kunne få deg opp, når de umulig kan få match med deg? Makes no sense.

Skrevet

Nei, det er jo ikke logisk. Hvorfor skal de kunne få deg opp, når de umulig kan få match med deg? Makes no sense.

Like fullt får man altså det.

Anonymous poster hash: f1244...371

Skrevet

Nei, det er jo ikke logisk.

Litt sånn som kvinnfolk altså.

Skrevet

om du skrur av aldersfilteret vil de jo dukke opp hos deg. Alle kan se din profil, ingen måte å begrense det på

Anonymous poster hash: fc072...8bb

Skrevet

om du skrur av aldersfilteret vil de jo dukke opp hos deg. Alle kan se din profil, ingen måte å begrense det på

Anonymous poster hash: fc072...8bb

Ja, men her snakker vi om med aldersfilteret på. Om brukeren ikke ønsker matcher yngre enn 37 eller eldre enn 56, så får man bare opp andre brukere i den alderen. Dette om de har oppgitt riktig alder, naturligvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...