AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #1 Skrevet 9. februar 2015 Det er kun ost og skinke på den fra før av Anonymous poster hash: 2fb12...bad
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #2 Skrevet 9. februar 2015 Legg på det du liker. Anonymous poster hash: 0ccb0...f42
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #3 Skrevet 9. februar 2015 Legg på det du liker. Anonymous poster hash: 0ccb0...f42 Jeg vil ha tips som jeg kanskje ikke har kommet på selv. Anonymous poster hash: 2fb12...bad
Pawn Hearts Skrevet 9. februar 2015 #4 Skrevet 9. februar 2015 Litt synd med skinka, for den begrenser valget litt. Vi kjøper margherita og kan tilføre omtrent hva vi vil. En gjenganger er å steke pizzaen ferdig før vi har på hakket hvitløk med litt olivenolje, tomatskiver og frisk basilikum eller tørket oregano (den funker sikkert utmerket med skinke også). Vi kan også bruke rester av en pastasaus eller tacokjøttdeig. Det eneste jeg med sikkerhet kan si at ikke blir vellykket, er revet gulrot. Gulrotpizzaen er blitt en stående vits her i huset.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #5 Skrevet 9. februar 2015 Litt synd med skinka, for den begrenser valget litt. Vi kjøper margherita og kan tilføre omtrent hva vi vil. En gjenganger er å steke pizzaen ferdig før vi har på hakket hvitløk med litt olivenolje, tomatskiver og frisk basilikum eller tørket oregano (den funker sikkert utmerket med skinke også). Vi kan også bruke rester av en pastasaus eller tacokjøttdeig. Det eneste jeg med sikkerhet kan si at ikke blir vellykket, er revet gulrot. Gulrotpizzaen er blitt en stående vits her i huset. Veldig godt, ja! Ville kanskje slengt på noen på litt løk, paprika, revet parmesan eller noen biter blåmuggost før steking. Anonymous poster hash: 037a1...5b0
Snorkfrøken_ Skrevet 9. februar 2015 #6 Skrevet 9. februar 2015 Jeg synes champignon er godt å legge på
grrwaffmjau Skrevet 9. februar 2015 #8 Skrevet 9. februar 2015 Mere ost, biff/svinestrimler, løk, paprika, sopp, ananas, mais, kjøttdeig, pepperoni
Gjest Ennasus Skrevet 10. februar 2015 #10 Skrevet 10. februar 2015 -Løk, tomatskiver, spekeskinke. -squashskiver, paprika, løk -vårløk, grønnkål, chili, chorizo -forskjellige typer ost
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå