Gå til innhold

Hva kan jeg legge å ferdigpizza for å freshe den opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er kun ost og skinke på den fra før av :)

Anonymous poster hash: 2fb12...bad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg på det du liker.

Anonymous poster hash: 0ccb0...f42
Skrevet

Legg på det du liker.

Anonymous poster hash: 0ccb0...f42

Jeg vil ha tips som jeg kanskje ikke har kommet på selv.

Anonymous poster hash: 2fb12...bad

Skrevet

Litt synd med skinka, for den begrenser valget litt. Vi kjøper margherita og kan tilføre omtrent hva vi vil. En gjenganger er å steke pizzaen ferdig før vi har på hakket hvitløk med litt olivenolje, tomatskiver og frisk basilikum eller tørket oregano (den funker sikkert utmerket med skinke også). Vi kan også bruke rester av en pastasaus eller tacokjøttdeig. Det eneste jeg med sikkerhet kan si at ikke blir vellykket, er revet gulrot. Gulrotpizzaen er blitt en stående vits her i huset.

Skrevet

Litt synd med skinka, for den begrenser valget litt. Vi kjøper margherita og kan tilføre omtrent hva vi vil. En gjenganger er å steke pizzaen ferdig før vi har på hakket hvitløk med litt olivenolje, tomatskiver og frisk basilikum eller tørket oregano (den funker sikkert utmerket med skinke også). Vi kan også bruke rester av en pastasaus eller tacokjøttdeig. Det eneste jeg med sikkerhet kan si at ikke blir vellykket, er revet gulrot. Gulrotpizzaen er blitt en stående vits her i huset.

Veldig godt, ja!

Ville kanskje slengt på noen på litt løk, paprika, revet parmesan eller noen biter blåmuggost før steking.

Anonymous poster hash: 037a1...5b0

Skrevet

Jeg synes champignon er godt å legge på :)

Skrevet

Sorte oliven,ruccola,pepperoni.

Skrevet

Mere ost, biff/svinestrimler, løk, paprika, sopp, ananas, mais, kjøttdeig, pepperoni

Skrevet

Oliven og grønn pesto.

Gjest Ennasus
Skrevet

-Løk, tomatskiver, spekeskinke.

-squashskiver, paprika, løk

-vårløk, grønnkål, chili, chorizo

-forskjellige typer ost

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...