Persephone Skrevet 9. februar 2015 #1 Skrevet 9. februar 2015 Jeg har plutselig fått ekstremt mye pop-upvinduer. Dette bildet viser hvor mye jeg typisk kan få, i tillegg til at nye faner åpner seg. Hva kan jeg gjøre for å løse problemet?
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #2 Skrevet 13. februar 2015 Jeg har det samme problemet og klarer ikke fjerne dette, frustrerende! Anonymous poster hash: 4b274...509
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #3 Skrevet 13. februar 2015 Aktiver Pop-up-blokker, Innstaler Adblock + og kjør en fullstendig virusscan med et oppdatert virusprogram. Se om det hjelper. Anonymous poster hash: ea205...896
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #4 Skrevet 13. februar 2015 Det har jeg dessverre gjort for lenge siden, (skal sies at jeg gjorde dette på den gamle pc-en uten problemer), men denne nye jeg kjøpte for ca 5 måneder siden har vært sånn siden dag to! Anonymous poster hash: 4b274...509
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #5 Skrevet 14. februar 2015 Jeg studerte bildet nærmere og fant ut at problemet er et program kalt "macVX" som infiserer Maskiner med MacOS via nedlastede gratisprogram. Jeg fant denne guiden for å fjerne det:http://malwaretips.com/blogs/remove-macvx-virus/ Du kan finne flere guider ved å google macVX. I framtiden er det viktig å passe på å unngå å få med viruslignende program når du laster ned program. Noen slike program kan det være nesten umulig å bli kvitt, og de kommer med nødvendige og uskyldige program som Java og Adobe flashplayer. Anonymous poster hash: ea205...896
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå