Gjest Zeitgeist Skrevet 9. februar 2015 #1 Skrevet 9. februar 2015 På begynnelsen av 2000-tallet var jeg med i et nettsamfunn. Og nå trenger jeg hjelp til å finne ut hva dette samfunnet kaltes. Det var (visstnok) en norsk side, man logger seg på, og hver "chatter" hadde sin egen private profil som fungerte litt etter "blogg-prinsippet". Chatten var bygd opp som en båt/ei skute, og alt etter hvor aktiv man var i de ulike chatterommene, steg man i gradene fra "dekksgutt" via "maskinist" til "kaptein" (hvis jeg ikke husker feil). Er det noen der ute som vet hva jeg snakker om? Og hvorvidt denne siden fortsatt eksisterer?
KaDust Skrevet 9. februar 2015 #2 Skrevet 9. februar 2015 ÅÅÅÅH. Der var jeg og, men jeg husker ikke hva det het.
Alvea Skrevet 9. februar 2015 #4 Skrevet 9. februar 2015 (endret) Jaa spray <3 Så koselig det var der! Man måtte opp i rang for å få tilgang til ulike rom osv. Skipsrotta husker jeg spesielt ;p Hang mye i diskoteket og ballsalen selv! Edit: Søkte kjapt og kom frem til denne: http://chat.lycos.no/ :D Endret 9. februar 2015 av Alvea
KaDust Skrevet 9. februar 2015 #6 Skrevet 9. februar 2015 Jaa spray <3 Så koselig det var der! Man måtte opp i rang for å få tilgang til ulike rom osv. Skipsrotta husker jeg spesielt ;p Hang mye i diskoteket og ballsalen selv! Edit: Søkte kjapt og kom frem til denne: http://chat.lycos.no/ :D Han mye i ballsalen jeg også. Kanskje vi chattet sammen?
Alvea Skrevet 9. februar 2015 #7 Skrevet 9. februar 2015 (endret) Han mye i ballsalen jeg også. Kanskje vi chattet sammen? Det kan hende Husker ikke nicket mitt der da og var vel sånn mellom 12-14 år Må bare nevne: Husker petit.moi og noe alla firiel/farael elns ;p Endret 9. februar 2015 av Alvea
KaDust Skrevet 9. februar 2015 #8 Skrevet 9. februar 2015 Det kan hende Husker ikke nicket mitt der da og var vel sånn mellom 12-14 år Må bare nevne: Husker petit.moi og noe alla firiel/farael elns ;p Jeg var rundt samme alder. Husker heller ikke nicket mitt. petit.moi hørtes kjent ut, men husker ikke hva det er.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #9 Skrevet 9. februar 2015 Spray, var det noe Tele2 hadde lagd? Mener å huske at jeg leste om spray på slutten av 90tallet, da jeg kom meg på internett via et oppringt Tele2 abbonnement! Anonymous poster hash: 0d831...37a
Hjordis Skrevet 9. februar 2015 #11 Skrevet 9. februar 2015 Var det ikke noe med å slenge seg i en lysekrone...? Memories
Kontormus Skrevet 9. februar 2015 #12 Skrevet 9. februar 2015 He he... det var tider det! Og der var det ikke uvanlig å treffes i store gjenger på byen - irl!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå