Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) sist mens varte i 4-5 dager, var veldig lite blod. Brukte bare tampong 1-2 dager. Nå 9 dager siden 1 dag mens. Har jeg fått ømme pupper og har svake *mensen lignende smerter * nederst i magen, tegn på eggløsning allerede? Har sykulus på 31 dager.

Anonymous poster hash: 1c54c...d75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er helt umulig å svare på. Når jeg har EL får jeg det typiske EL-slimet, samt veldig kraftige smerter i ene siden av magen. Anbefaler å bruke EL-tester hvis du ønsker å finne ut når EL er.

Anonymous poster hash: b5091...4fa
Skrevet

Dette er helt umulig å svare på. Når jeg har EL får jeg det typiske EL-slimet, samt veldig kraftige smerter i ene siden av magen. Anbefaler å bruke EL-tester hvis du ønsker å finne ut når EL er.

Takk for svar, i følge mine beregninger skal jeg ha el 14 feb. Så synes det var så rart å få sånne symptomer nå

Anonymous poster hash: 309b7...a2b

Skrevet

Hvis du har 31-dagers syklus, så er det 8 dager til el fra i dag. Altså, du har el på ca. sd17.

Anonymous poster hash: 86ee9...37e
Skrevet

Hvis du har 31-dagers syklus, så er det 8 dager til el fra i dag. Altså, du har el på ca. sd17.

Anonymous poster hash: 86ee9...37e

Okay, merkelig at jeg har murring nede i magen og fått ønme pupper i dag da? Hmm..

Skrevet

Okay, merkelig at jeg har murring nede i magen og fått ønme pupper i dag da? Hmm..

Det er ikke alle som har A4-EL 14 dager før mens. JEg har feks EL 10 dager før mens.

Skrevet

Det er ikke alle som har A4-EL 14 dager før mens. JEg har feks EL 10 dager før mens.

Men det er jo bare 3 dager siden jeg var ferdig med mens :o blæh, skjønner ikke :/

Skrevet

Men det er jo bare 3 dager siden jeg var ferdig med mens :o blæh, skjønner ikke :/

Hvorfor ikke bruke el-tester?

Skrevet

Hvorfor ikke bruke el-tester?

Har ingen liggende :/ noen bra / billige å anbefale?:)

Skrevet (endret)

Har ingen liggende :/ noen bra / billige å anbefale? :)

masse på ebay, 3 kr per stykke, men det blir 2 ukers leveringstid.

Eller billige-tester.no 2 dagers levering, men dyrere.

Kvalitetsmessig ingen forskjell, ebay sine er smalere, men begge viser resultatene likt (har prøvd).

Endret av Enamorada
Skrevet

masse på ebay, 3 kr per stykke, men det blir 2 ukers leveringstid.

Eller billige-tester.no 2 dagers levering, men dyrere.

Kvalitetsmessig ingen forskjell, ebay sine er smalere, men begge viser resultatene likt (har prøvd).

Okay, takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...