AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #1 Del Skrevet 9. februar 2015 De siste ukene har jeg vært plaget med at jeg får stikk som føles ut som kniver når jeg går, er på butikken, skal reise meg opp ol. De siste dagene har disse stikkene også kommet mens jeg har ligget på sofaen og slappet av eller i andre stillesittende posisjoner. noen som vet hva dette kan være? Anonymous poster hash: 828ed...fe8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #2 Del Skrevet 9. februar 2015 Er ikke det tegn på modning da?Anonymous poster hash: 915b9...ce9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss behave Skrevet 9. februar 2015 #3 Del Skrevet 9. februar 2015 Hodet som fester seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #4 Del Skrevet 9. februar 2015 Jeg håper dere begge har rett, er rimelig lei nå. TS Anonymous poster hash: 828ed...fe8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sokkelo Skrevet 9. februar 2015 #5 Del Skrevet 9. februar 2015 Dette har jeg hatt i begge mine svangerskap Min jordmor sier det er tegn på modning eller at babyen trykker på nerver fordi det kommer lenger ned i bekkenet. Er sinnsykt ubehagelig, men dessverre helt normalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #6 Del Skrevet 9. februar 2015 Dette har jeg hatt i begge mine svangerskap Min jordmor sier det er tegn på modning eller at babyen trykker på nerver fordi det kommer lenger ned i bekkenet. Er sinnsykt ubehagelig, men dessverre helt normalt! Ahh, så kjedelig! Skal snakke med legen når jeg skal på sykehuset til Ul neste torsdag. Så det er ingenting jeg kan gjøre for at de stikkene skal være litt mer behagelige? Anonymous poster hash: 828ed...fe8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #7 Del Skrevet 9. februar 2015 Jeg får sånne smertefulle stikk som varer i ca 1 sek i både underliv og rumpehull, av og til et par etter hverandre, men er bare 22 uker så må vel ikke være tegn på modning, vet jeg ikke har tegn på modning ifølge UL Anonymous poster hash: a08a1...62e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #8 Del Skrevet 9. februar 2015 Jeg håper dere begge har rett, er rimelig lei nå. TS Anonymous poster hash: 828ed...fe8 Prøv å ikke være lei allerede TS, er jo 5 uker til termindato? Føder du for tidlig så er det vel som regel slik at man må bli på sykehuset helt til termin (dvs uke 37+0), DET er utrolig kjedelig når man ellers bare kunne gått rundt og vært gravid i stedet for å glo på en bitteliten prematur i en lykasse! MEN jeg hadde slike stikninger de siste par ukene før jeg fødte nr 2 Anonymous poster hash: a94cb...134 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #9 Del Skrevet 9. februar 2015 Prøv å ikke være lei allerede TS, er jo 5 uker til termindato? Føder du for tidlig så er det vel som regel slik at man må bli på sykehuset helt til termin (dvs uke 37+0), DET er utrolig kjedelig når man ellers bare kunne gått rundt og vært gravid i stedet for å glo på en bitteliten prematur i en lykasse! MEN jeg hadde slike stikninger de siste par ukene før jeg fødte nr 2 Anonymous poster hash: a94cb...134 Jeg jobber med saken, men jeg er så trøtt og sliten! Har ikke hatt en hel natt søv siden slutten av november, har skikkelig bekkenløsning og sliter med matlysten. Også kjeder jeg meg! Missforstå meg rett, jeg vil ikke at han kommer nå, men kommer han om 3 uker klager jeg ikke😉 han har godt av noen uker til inni " redet" som vi kaller det her hjemme😊 kommer han etter uke 37 er jeg fornøyd, ikke før.. TsAnonymous poster hash: 828ed...fe8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #10 Del Skrevet 9. februar 2015 Prøv å ikke være lei allerede TS, er jo 5 uker til termindato? Føder du for tidlig så er det vel som regel slik at man må bli på sykehuset helt til termin (dvs uke 37+0), DET er utrolig kjedelig når man ellers bare kunne gått rundt og vært gravid i stedet for å glo på en bitteliten prematur i en lykasse! MEN jeg hadde slike stikninger de siste par ukene før jeg fødte nr 2 Anonymous poster hash: a94cb...134 Bitteliten i uke 35?? Ligge på sykehus til termin?? DET er heller sjeldent vel?? Fikk reise hjem etter 6 dager jeg..i uke 34..alt var vel..og babyen veide 2930 gr.Anonymous poster hash: 0e697...bb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #11 Del Skrevet 9. februar 2015 Bitteliten i uke 35?? Ligge på sykehus til termin?? DET er heller sjeldent vel?? Fikk reise hjem etter 6 dager jeg..i uke 34..alt var vel..og babyen veide 2930 gr.Anonymous poster hash: 0e697...bb4 Det er jo bedre for babyen og være i magen en stund til, jeg ser poenget. Men uten søvn sliter jeg skikkelig med å fungere. Anonymous poster hash: 828ed...fe8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. februar 2015 #12 Del Skrevet 9. februar 2015 Kaller det for strikkepinnevondt jeg. Kjennes ut som strikkepinner som borer seg gjennom livmorhalsen. Kjempevondt! Jeg klarer ikke gå når det står på, og felles for begge svangerskap er at det har begynt rundt 33 uker, og kommet hyppigere og blitt vondere jo nærmere termin jeg har kommet. Men ufarlig er det. Bare sabla vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lheir Skrevet 9. februar 2015 #13 Del Skrevet 9. februar 2015 jeg hadde det samme. og stikkene gikk etterhvert oppover mot magen på en måte hehe. det var mot slutten av svangerskapet det også, tror det er helt vanlig:) utrolig ubehagelig! som gnissende kniver:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #14 Del Skrevet 10. februar 2015 Det er antageligvis babyen som presser på nerver. For min del har det ikke vært modning hvertfall. Når jeg gikk med eldstemann hadde jeg mye av denne stikkingen de siste 2 mnd før termin. Men når jeg ble satt i gang en uke etter termin, fantes jeg ikke moden. En ting er å få lite søvn nå, men husk at det ikke blir bedre når babyen kommer, nå får du i minste fred når du ikke få sove, Når babyen kommer må du ta deg av den i tillegg, og det er mye verre å få lite søvn når en har baby å ta seg av enn når en bare har seg selv. Anonymous poster hash: 95245...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå