Gå til innhold

Han møter meg kun når det passer han, mer og mer sjeldent.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dater en fyr som møtte meg 2-4 ganger i uken før. Men nå møter han meg kun en gang i uken. Når jeg foreslår å finne på noe sammen, så sier han ofte at det ikke passer, og tar seg heller en tur ut alene på kafe osv. Og når jeg gir han opp så kommer han tilbake, og vil møtes spontant. Og da vil han ha sex også.

Nå gidder jeg det ikke mer, for nå er jeg lei. I dag hadde jeg tid til å møtes, men nå kan jeg ikke på grunn av jobb før til helgen igjen. Dette vet han. Men allikevel skrev han at han skulle ta seg en tur på kafe og drikke seg en kaffe, og så hjem igjen, uten å spørre om jeg ville være med. Hva mener dere? Er det meg som er hysterisk? eller er han treg? Eller får dere samme inntrykk at det er bare å move on, for han kan da umulig være interessert når han holder på sånn?

Anonymous poster hash: 7af8a...7d1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er ikke akkurat interessert dessverre. Arkiver ham og let videre....

Skrevet

Enig. Når han oppfører seg sånn så er han uaktuell.

Skrevet

Ut i fra hva du skrives høres det ut som at han var ivrig i starten, men at han etter hvert tar deg som en selvfølge. Det er ikke et godt tegn.

Kanskje var det mest du som tok kontakt etter hvert? Det er ikke alltid så lurt.

• Liker 1
Skrevet

Han er kun ute etter sex. Så fort han merker du begynner å bli lei av oppførselen hans, så viser han interesse igjen slik at han kan fortsette å ha sex med deg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg dater en fyr som møtte meg 2-4 ganger i uken før. Men nå møter han meg kun en gang i uken. Når jeg foreslår å finne på noe sammen, så sier han ofte at det ikke passer, og tar seg heller en tur ut alene på kafe osv. Og når jeg gir han opp så kommer han tilbake, og vil møtes spontant. Og da vil han ha sex også.

Nå gidder jeg det ikke mer, for nå er jeg lei. I dag hadde jeg tid til å møtes, men nå kan jeg ikke på grunn av jobb før til helgen igjen. Dette vet han. Men allikevel skrev han at han skulle ta seg en tur på kafe og drikke seg en kaffe, og så hjem igjen, uten å spørre om jeg ville være med. Hva mener dere? Er det meg som er hysterisk? eller er han treg? Eller får dere samme inntrykk at det er bare å move on, for han kan da umulig være interessert når han holder på sånn?

Bruker deg for sex, kanskje?

Anonymous poster hash: 4165c...e75

• Liker 2
Skrevet

No go.

Anonymous poster hash: b778f...4c9
  • Liker 1
Skrevet

Du er altfor verdifull til å bli brukt slik som han bruker deg nå.

Det virker som om han synes det er greit med ei knullevenninne, vil du være det?

Ikke del ut fruktene dine når han ikke setter mer pris på deg.

Anonymous poster hash: 80901...998
  • Liker 1
Skrevet

Han er kun ute etter sex. Så fort han merker du begynner å bli lei av oppførselen hans, så viser han interesse igjen slik at han kan fortsette å ha sex med deg.

Mistenker at det er sex han bruker meg for. Han er veldig interessert i dominans, og bdsm. Og ganske hardhendt også. For eksempel så sier han ofte nei til å treffe meg og går på kafe eller tur alene i stedet. Han sier at han er alene når han ikke treffer meg, og at det er kun meg som er damen i hans liv. Og jeg tenker jo at han kanskje har litt behovet for en del alenetid. Og unnskylder han med det. Men det som jeg reagerer på var at han skrev sist i melding til meg plutselig at han sto utenfor døren, og at jeg var hans underdannige og måtte pent gjøre som han sier og lukke opp. Itillegg så ber han meg ta av klærne å være naken. Låse opp døren når jeg er naken, og ligge meg i sengen, og la han komme inn.

Gjør som jeg sier, for du er den underdannige av oss sier han.

Jeg synes at det virker ut som om han er kun ute etter sex når han oppfører seg sånn, selv om han ikke vil innrømme det. I starten så tok han seg god tid til å bli kjent med meg. Faktisk så går han ut å finner på andre ting enn sex med meg en gang i blandt nå også, men ofte så tror jeg at jeg har mistet han, men det ser ut til at han ikke vil helt slippe grepet.

Skrevet

Den fyren høres ut som en tulling!

Det er nå en ting at han går på kafé alene uten deg, det har ikke nødvendigvis noe med deg å gjøre. Å gå på kafé alene er noe av det deiligste jeg vet, å sitte i stillhet med en god kopp kaffe og titte på alle menneskene gir en fin ro. Det er heller det at han ikke er ivrig etter å planlegge ting med deg utenom hans alenetid som skurrer.

Angående hans "BDSM". For en gjøk! Ingen er hans ”underdanige” kun fordi han sier det. Fyren har åpenbart lest for mye Fifty Shades, og bør ta seg en bolle. BDSM er basert på gjensidig tillit og respekt og ikke noe man blir bøllet inn i på den måten. Han hadde ikke kommet langt i miljøet med den innstillingen. Det høres mer ut som han bruker BDSM som en lettvint vei til sex uten å måtte gjøre en innsats for å forføre kvinnen i forkant.

Skrevet

Aldri skjønt hvorfor man spør hysteriske kvinner på et forum fremfor personen selv. Man kan i det minste tyde et svar utifra hva han selv sier.

Skrevet

Bruker deg for sex? Man må vel være to for og ha sex? Dere bruker hverandre like mye..

Slutt og spre beina så lett er vel en god start på "problemet" ditt..

Anonymous poster hash: 1343c...32a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...