^me^ Skrevet 9. februar 2015 #1 Skrevet 9. februar 2015 vi skal reise på kjærestetur til taormina i juni, vet at sicilia er kjent for sin sjømat og utvalget av det, men for oss som gjerne ønsker ekte italiensk pizza og pasta uten sjømat, er det et utvalg av det også?
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #2 Skrevet 9. februar 2015 Hehe. Ja. Anonymous poster hash: fa6cf...c70 4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #3 Skrevet 9. februar 2015 vi skal reise på kjærestetur til taormina i juni, vet at sicilia er kjent for sin sjømat og utvalget av det, men for oss som gjerne ønsker ekte italiensk pizza og pasta uten sjømat, er det et utvalg av det også? Selvfølgelig Dere kommer til å storkose dere med all slags mat!Anonymous poster hash: b2f3b...655 2
^me^ Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2015 (endret) takk for svar vet dere om de selger iskaffe i italia og evt hva det heter på italiensk? Endret 9. februar 2015 av ^me^
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #5 Skrevet 9. februar 2015 takk for svar vet dere om de selger iskaffe i italia og evt hva det heter på italiensk? Hehe, er du seriøs eller er dette en trolletråd? Anonymous poster hash: fa6cf...c70 1
^me^ Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #6 Skrevet 9. februar 2015 nei, jeg er dønn seriøs faktisk vet lite om hva som er i butikker og resturanter utenom pasta og pizza i italia, setter stor pris på seriøse svar på mine noget dumme spørsmål
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #7 Skrevet 9. februar 2015 Var der for halvannet år siden. Sjømannen imponerte ikke meg. Husk å ta en tur oppi de små landsbyene i fjellene. God tur! Anonymous poster hash: 5dd35...06f
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #8 Skrevet 9. februar 2015 nei, jeg er dønn seriøs faktisk vet lite om hva som er i butikker og resturanter utenom pasta og pizza i italia, setter stor pris på seriøse svar på mine noget dumme spørsmål Ja, de har iskaffe i Italia. Dopapir har de der også. Anonymous poster hash: fa6cf...c70
^me^ Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #9 Skrevet 9. februar 2015 Ja, de har iskaffe i Italia. Dopapir har de der også. Anonymous poster hash: fa6cf...c70 godt å vite
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #10 Skrevet 9. februar 2015 Var der for halvannet år siden. Sjømannen imponerte ikke meg. Husk å ta en tur oppi de små landsbyene i fjellene. God tur! Anonymous poster hash: 5dd35...06f Sjømannen=sjømaten Helvetes autokorrektur!Anonymous poster hash: 5dd35...06f 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #11 Skrevet 9. februar 2015 http://www.tripadvisor.co.uk/Restaurants-g187892-Taormina_Province_of_Messina_Sicily.html Anonymous poster hash: e3afc...c44
Gjest Kim Skrevet 9. februar 2015 #12 Skrevet 9. februar 2015 http://www.centrosiciliashopping.it/il-centro/il-parco/
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #13 Skrevet 9. februar 2015 nei, jeg er dønn seriøs faktisk vet lite om hva som er i butikker og resturanter utenom pasta og pizza i italia, setter stor pris på seriøse svar på mine noget dumme spørsmål Mener du ekte iskaffe eller den rare norsk/amerikanske varianten (islatte)?. Ekte iskaffe får du overalt i Italia. "Islatte"-greier kommer til å skaffe deg rare blikk i kaffebarene og hos kelnerne. Anonymous poster hash: dc700...bcb
^me^ Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #14 Skrevet 9. februar 2015 Sjømannen=sjømaten Helvetes autokorrektur!Anonymous poster hash: 5dd35...06f stusset litt over den
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #15 Skrevet 9. februar 2015 Tillegg: Husk at selv om navnene på kaffedrikkene du får i Norge er italienske, er det svært langt fra "norsk"(amerikansk) kaffekultur til den italienske. Vær så snill, ikke be om caffelatte etter kl. 10.00 om morgenen. Og vær forberedt at den blir servert i mye mindre glass enn det den norsk/amerikanske skikken tilsier. En cappuccino på morgenen/tidlig på formiddagen er helt ok. På ettermiddagen og kvelden drikker man kaffe (espresso). Men det er lov å be om litt melkeskum (macchiato). Anonymous poster hash: dc700...bcb
^me^ Skrevet 10. februar 2015 Forfatter #16 Skrevet 10. februar 2015 tusen takk for et utfyllende svar!det var slik info jeg var på let etter!
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #17 Skrevet 10. februar 2015 Om Sicilia har mer en sjømat? Vel, hvis du vanker i de riktige stedene så møter du nok på mafiafolket også. Bare husk at de er litt sjenert når det kommer til å ta bilde av dem, så du bør nok unngå det.Anonymous poster hash: c5193...13b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå