Gå til innhold

Bryllupssuite...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi planlegger å leie en bryllups suite som vi skal sove i på bryllupsnatta.... Men hva koster dette? Og er det forskjell på suiten og et annet vanlig rom?

Er det vanlig å ligge på hotell? Dere som har barn, sov dere også på hotell?

Klem fra Huldra :briller:

Skrevet

Vi sov på hotell, både natten før bryllupet og selve bryllupsnatten, og vi har to barn. Da hadde vi barnevakt for ungene. Det var bare herlig!

Vet ikke hva bryllupssuiten koster da vi hadde hotellrom. Hotellet vi bodde på og feiret bryllupet på er så lite at de ikke hadde suiter. :D

Skrevet

Vi valgte å leie en brudesuite på bryllupsnatta. Den kostet 1350 kr, og det var inkludert frokost på rommet, champagne og frukt. Og så var det boblebad der. Kjempeherlig! Og skikkelig luksus med en natt med barnefri :) På hotellet vi "sov" på ;) så er det endel forskjell på vanlig dobbeltrom og brudesuiten mens på enkelte hoteller er suitene omtrent som et vanlig dobbeltrom. men dere kan jo be om å få se brudesuiten før dere bestemmer dere da :)

Skrevet

Vi er medlem av Rainbow, men får ingen rabatt pga. dette (men bonusnatten for vi, og det teller jo litt), vi betaler 2.500 kr for en bryllupspakke i Oslo.

Det er frokost på rommet, overraskelse, boblebad og sen utsjekk.... Gleder meg vannvittig!!! :lol::lol::lol::lol::lol:

Skrevet

Åh så heldig dere har vært med pris på brudesuite.

Vi betalte 3500 kroner. Det var rainbow hotell brygga i tønsberg. Det var faktisk den eneste suiten som var ledig når vi giftet oss. Ble forresten utrolig skuffet når vi kom inn på rommet om natten. Det var frukt og champagne, men frukten var helt inntørket og isen rundt champagnen var blitt til vann. Ikke var det boblebad og badet var knøttlite. Vi ringte ned for å få frokost og de sa at den var slutt kl 10.30. Men okej de kunne komme opp med noe.

Så det er lurt å bestille i god tid og gjerne se på rommet først. Ring rundt å hør på prisene også.

Det er vel ganske vanlig å ligge på hotell bryllupsnatten. Koslig kan det være også :ler:

Klem fra Nina

Skrevet

Hei.

Vi skal tilbringe bryllupsnatta på hotell, og skal betale 1495,- for suite som er pyntet til brudeparet, samt med frukt og champagne.

Gleder meg... har aldri overnattet på hotell på den måten... :D

Skrevet

Vi betaler 1500 kroner for suite med frokost. På suiten er følgende: frukt og blomsterhilsen, entre', gjestetoalett, salong, soverom, påkledningsrom og bad med badekar.

Tror ikke det er så ille pris.

Skrevet

heisann!!

ett lite råd til alle som skal ha brudesuite.....hvis dere vet dere kommer til suiten sent...så si ifra til hotellet...det samme hvis dere vet at dere kommer tidlig....jeg har slev jobbet på hotell og satt opp frukt og champagne til brudepar.....og det gjorde jeg får jeg gikk fra jobb kl 24....det er ganske normalt....men hvis de vet at dere kommer seint...så kan nattevaktene sette det opp rett før dere kommer og dere får fersk frukt og kald champagne( med isbiter i bøtta).....ikke så lett å vite når brudepar kommer....har opplevd at de har ankommet kl 21(!!!) og kl o6 om morgenen nå jeg kom på frokost-vakt......

bare ett lite tips.....ikke no gøy med inntørka frukt og varm champis....

lykke til!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi feiret også bryllupet på hotell og vi fikk bryllupssuiten gratis. Der var det dekket til med nydelig frukt og vi fikk kjempegod frokost som de laget spesielt for oss dagen derpå :wink:

Skrevet

Min bestefar som dessvärre inte kan kan resa till bröllopet i Norge har bett min mor att ordna bröllopsnatten åt oss till hans bekostnad (han betalar). Vi vet ännu inte mer än att något kommer ordnas, och att min mor har mailat med hans mor (de har ännu inte träffats). Det ska bli jättespännande!

Jag tycker det är en jättebra bröllopsgåva från min bestefar. Vi har ju redan allt vi behöver och nu behöver vi varken bry oss om bokning, transport från festen eller kostnaden. Spänningen i gåvan är fortfarnade kvar då vi inte vet vad de planerar.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har nevnt det før men gjentar gjerne; vi bestilte oppgradert buisnissrom, dette koster rundt 1000 kr. Og når de fikk vite at vi var brudepar gjorde de masse stas på oss og vi fikk et kjemperom med liten salong, soverom og stort, deilig bad. Og frokost på senga kl. 1100 dagen etterpå : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...