AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #1 Skrevet 9. februar 2015 Hallo, jeg lurer på en ting, og trenger deres meninger/syn! Ha drevet på med en fyr noen måneder. Han har aldri vært særlig rå på å sende meldinger, noe han har sagt selv også. Det er ofte jeg som sender melding først, men har alltid fått svar og han har alltid vært hypp på å møtes. Han har til og med sagt han liker meg og digger å henge med meg. Sendte han en melding, men plutselig da svarte han plutselig ikke lenger! Sendte en melding til to dager etter, fortsatt ikke svar! Har gått en uke nå uten at han har giddet å ta kontakt.. Jeg er så forvirra, lei meg og ganske fornærma igrunn.. Hvorfor slutter man bare å svare? Det er jo frekt og respektløst, da kan man jo i det minste bare være ærlig å si man ikke er interessert, eller hva det nå enn er som har skjedd.. Oki, dette ble mest rabbel for å få ut frustrasjonen, men hva syns dere om sånn "oppførsel"? Hva gjør man i en sånn situasjon? Erfaringer? Hilsen fortvila jente Anonymous poster hash: 6b41d...ffd
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #2 Skrevet 9. februar 2015 Han er en dust. Det er uhøflig og feigt, og sier bare noe om hva slags fyr han er. Et såret ego kan ha vansker med å svelge det her og nå, men snart vil du være glad for at han er ute av bildet. Livet byr på problemer nok hvis man ikke også skal måtte forholde seg til folk som ikke behandler andre ordentlig. Anonymous poster hash: c5e65...9c0 4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #3 Skrevet 9. februar 2015 vært borti det samme selv, å det er virkelig ikke noe koselig gjort. greit nok om jeg har fått ørten hint, men når eneste jeg har fått tidligere er "gleder meg til å se deg igjen" så sitter man igjen rimelig forundret jeg har lært at man bare prøver å gi faen. sånne mannfolk er ikke verdt noen form for oppmerksomhet. Anonymous poster hash: 1972f...dc9
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #4 Skrevet 9. februar 2015 Kutta nylig ut en slik fyr selv. Han sa hele tiden at han var dårlig på å svare og beklaget seg dette, men allikevel svarte han kun når han hadde overskudd. Og fikk han en melding og ikke svarte med en gang, så kom han aldri til å svare. Så jeg måtte bare forevente å ikke få svar selv om jeg vet han liker meg, så trenger jeg mer. I hvert fall litt mer kontakt. Siden han reiste såpass mye, så var det jo greit med kontakt de gangene vi ikke traff hverandre. Jeg ble bare stresset av dette og ga opp for egen del. Selv om det er kjipt som faen. Anonymous poster hash: dc27b...41e
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #5 Skrevet 9. februar 2015 Kjenner meg igjen som den som ikke svarer, og den som ikke blir svart. Da jeg plutselig har sluttet å svare er det fordi jeg rett og slett ikke er interessert lenger. Og jeg bare venter på at den andre personen skal glemme meg - fordi jeg ikke vil ende det konkret. Å være den som ikke blir svart er frustrerende, jeg kjenner til følelsen, og gangene jeg er ordentlig forelsket, så kan jeg sitte i flere timer å tenke på det. Er det gått så lenge som en uke, så vinner du vel på å bare gi det opp. Enten sender han deg mld etterhvert når han forstår at du ikke er lenger interessert, eller så var det nøyaktig det han ville. Men dog, han kan for all del være opptatt og, hvem vet. Anonymous poster hash: f6416...91a 1
Gjest Mythic Skrevet 9. februar 2015 #6 Skrevet 9. februar 2015 Feige folk gjør sånn. Bare lar være å svare og håper den andre tar hintet og slutter å mase etter hvert. Ja, det er dårlig gjort, uhøflig, og som jeg sa, feigt. Like greit å finne ut hvordan folk er før det blir mer alvor.
-Fiona- Skrevet 9. februar 2015 #7 Skrevet 9. februar 2015 Vær glad du er kvitt han feige fyren der 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #8 Skrevet 9. februar 2015 Takk for svar alle sammen, hjelper å høre at det ikke jeg som er helt blåst Men når det er sagt, så er det veldig sårende, ser selv jeg bare må glemme han, men det er så enklere sagt enn gjort... :/ Anonymous poster hash: 6b41d...ffd
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #9 Skrevet 9. februar 2015 Har vært i nøyaktig samme posisjon. Det er helt jævlig. Noen menn er så feige og egoistiske at de ikke "orker" si i fra om de ikke ønsker mer kontakt, de bare lar være å si noe for at ting skal "fade ut" av seg selv... Det virker ikke som de skjønner at denne taktikken er ren tortur for den som blir utsatt for den. Du vil ikke ha en slik mann uansett. Selv om jeg i aller høyeste grad vet hvor vanskelig dette er. Anonymous poster hash: 99126...70a
Zienna Skrevet 9. februar 2015 #10 Skrevet 9. februar 2015 Det må vel ha skjedd noe i forkant, siden han tidligere har svart deg raskt på meldinger?
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #11 Skrevet 9. februar 2015 Det må vel ha skjedd noe i forkant, siden han tidligere har svart deg raskt på meldinger? Ikke som jeg kan komme på altså. Prøver jo å tenke tilbake om det er noe jeg har sagt, men kan liksom ikke komme på noe.. Har jo lyst på en forklaring fra han, men føler på en måte det blir masete om jeg sender han enda en melding!? Anonymous poster hash: 6b41d...ffd
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #12 Skrevet 9. februar 2015 Skjønner ikke at det er noe å klage over. Det er jo helt klart at det er over. Ser at det er kjipt av han og viser jo bare at han er en umoden kar. MEN seriøst, er det noe å syte over, skjedd meg selv et par ganger. Tenker bare jaja det var morro/eller takk gud da slap jeg. Ta livet litt mindre seriøsst. Som en trøst så er et forhold til en slik person totalt galskap uansett. Anonymous poster hash: ccb4d...2a5
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #13 Skrevet 9. februar 2015 Uff, det der er jeg så over. Gidder virkelig ikke den leksa der mannfolka sier "er bare ikke flink på å svare eller å ta insj". Neivel, kanskje det, men da er du heller ikke noe for meg. Det gjør meg bare usikker på både meg selv og "forholdet". Anonymous poster hash: f5309...e22
Nettinettet Skrevet 9. februar 2015 #14 Skrevet 9. februar 2015 Oki, dette ble mest rabbel for å få ut frustrasjonen, men hva syns dere om sånn "oppførsel"? Hva gjør man i en sånn situasjon? Erfaringer? Anonymous poster hash: 6b41d...ffd De gangene det har skjedd meg har jeg gitt f.... Har fortsatt med livet mitt og ikke giddi bruke ett gram tanke energi på fyren.. Etter noen uker/måneder hører jeg ofte i fra de.. da svarer jeg bare høflig at "takk for det, men jeg er nok ikke lenger interessert. " Jeg synes det er best å bare ikke gjøre noe styr, fordi jeg tenker at han plutselig kan kjenne noen jeg kanskje får et godt øye til og jeg vil ikke ha rykte på meg som hu som klikka i vinkel fordi han var litt opptatt.. Jeg vil være hu som var hyggelig og høflig men som han dreit seg ut med..
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #15 Skrevet 9. februar 2015 Jøss, han oppfører seg jo som en hvilken som helst dame! Makan. Anonymous poster hash: 1a93c...317 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #16 Skrevet 9. februar 2015 Jøss, han oppfører seg jo som en hvilken som helst dame! Makan.Anonymous poster hash: 1a93c...317 Jøss, han oppfører seg jo som en hvilken som helst mann! Makan Anonymous poster hash: befda...bbb 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #17 Skrevet 9. februar 2015 Hehe, opplevde det samme for en liten stund siden. Har hørt om "fenomenet", men trodde faktisk ikke folk var så barnslige og umodne. Anonymous poster hash: d7d36...675
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå