Gå til innhold

Hvordan takle avstandsforhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dater en mann som bor 1t 40min fra meg.
Om det skulle blitt noe mer, så måtte det vært slik til jeg hadde fått diverse på stell først.
Jeg lurte på om dere har/hadde klart et avstandsforhold?

Eller er det bare helt på trynet..

Anonymous poster hash: 0c570...8cf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 time og 40 minutter er da ingenting, knapt for avstand å regne. Jeg var i avstandsforhold hvor vi bodde 7-8 timer fra hverandre (bil) eller en times flyreise. Vi var sammen i nesten seks år. Hva må du få på stell først?

Anonymous poster hash: 27078...302
Skrevet

1 time og 40 minutter er da ingenting, knapt for avstand å regne. Jeg var i avstandsforhold hvor vi bodde 7-8 timer fra hverandre (bil) eller en times flyreise. Vi var sammen i nesten seks år. Hva må du få på stell først?

Vi er i begynnelsen av tyveårene, jeg tar eksamner så jeg kan få studiekompetansen i boks, før jeg kan tenke på å flytte noe nærmere for studier.. antar jeg.

Er vel mest redselen for å flytte til noe ukjent..

Hvor ofte så dere hverandre? og hvordan klarte dere det generelt..

Jeg er så redd han skal miste interessen for meg siden jeg er et lite stykke unna.

Skrevet

Var i et avstandsforhold i over to år der vi bodde en time med fly og en og to timer med buss unna hverandre. Det var ikke gøy, men det gikk. For oss hjalp det veldig å vite at vi skulle flytte sammen til slutt, jeg er usikker på hvordan det hadde gått m vi ikke hadde et så spesifikt mål i sikte.

Skrevet

Vi er i begynnelsen av tyveårene, jeg tar eksamner så jeg kan få studiekompetansen i boks, før jeg kan tenke på å flytte noe nærmere for studier.. antar jeg.

Er vel mest redselen for å flytte til noe ukjent..

Hvor ofte så dere hverandre? og hvordan klarte dere det generelt..

Jeg er så redd han skal miste interessen for meg siden jeg er et lite stykke unna.

Vi så hverandre 1-2 ganger i måneden, noen ganger oftere, noen ganger mer sjelden. Det gikk litt sånn opp og ned med oss, og avstanden var en medvirkende årsak til at det ble slutt, men alt i alt gikk det stort sett greit. Det viktigste er å ha en plan for å bo på samme sted etter hvert. Da blir det lettere å takle avstanden.

Skrevet

Kan like gjerne slå opp nå. Han finner seg vel en å pule på når du ikke er tilgjengelig.

Anonymous poster hash: 8849f...e33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...