AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #1 Skrevet 9. februar 2015 Vet noen om et lesebrett ala Kindle Paperwhite (altså med belysning), som er basert på Android? Det er mange ebokapper på google play som kan være veldig interessante, men de får man desverre ikke inn på Kindle brettene. Å lese bøker på nettbrett er ikke noe særlig når man først har eid en Kindle. Jeg har hatt en "vanlig" Kindle før og bruker nå et Nook brett som har mulighet for android-apper. Men den har ingen belysning. Skjermen på det gamle Kindle brettet var også hakket bedre enn på denne.Forslag?Det bør være et brett som har noenlunde samme kvalitet på skjermen som Kindle Paperwhite, om det finnes med android OS da. Anonymous poster hash: d1038...ef7
Safira Skrevet 9. februar 2015 #2 Skrevet 9. februar 2015 Det finnes jo et lesebrett fra Nook med lys, Glowlight heter det. Jeg vet ikke noe om hvordan kvaliteten på skjermen er, da.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #3 Skrevet 9. februar 2015 Det finnes jo et lesebrett fra Nook med lys, Glowlight heter det. Jeg vet ikke noe om hvordan kvaliteten på skjermen er, da. Denne må rootes for å få inn apper på den. Jeg har jo gjort dette med min nåværende Nook, men siden jeg kjøpte den brukt var det ikke så nøye med garanti mm. Det beste hadde vært om brettet allerede hadde innebygd støtte for google play. Men takk for tips ihvertfall! Anonymous poster hash: d1038...ef7
Safira Skrevet 9. februar 2015 #4 Skrevet 9. februar 2015 Denne må rootes for å få inn apper på den. Jeg har jo gjort dette med min nåværende Nook, men siden jeg kjøpte den brukt var det ikke så nøye med garanti mm. Det beste hadde vært om brettet allerede hadde innebygd støtte for google play. Men takk for tips ihvertfall! Anonymous poster hash: d1038...ef7 Aha, det var jeg ikke klar over! Du kan gjøre noe tilsvarende på Kobo Aurora men virker som om det ikke fungerer så bra uansett ...
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #5 Skrevet 9. februar 2015 Aha, det var jeg ikke klar over! Du kan gjøre noe tilsvarende på Kobo Aurora men virker som om det ikke fungerer så bra uansett ... Ok takk. Nå kom jeg på sporet av en de kaller "Tolino Shine". Ser ut som den også må rootes, men den ser ut til å være mulig å få tak i brukt til en rimelig penge (Kobo så ut til å være litt dyr?). Men så var det kvaliteten på skjermen da. Anonymous poster hash: d1038...ef7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå