Kontormus Skrevet 9. februar 2015 #1 Skrevet 9. februar 2015 Ufattelig hvordan noen kan klare dette! Dette må jeg se... http://www.aftenbladet.no/kultur/anmeldelser/tvanmeldelser/Lavmalt-og-tankevekkende-portrett-av-en-helt-spesiell-familie-3629892.html
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #2 Skrevet 9. februar 2015 Må jo være bruker for å se dette. Anonymous poster hash: dfccc...56f 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #3 Skrevet 9. februar 2015 Har du noe som ikke er en betalingsartikkel? Anonymous poster hash: e8373...a12 2
Kontormus Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2015 Må jo være bruker for å se dette. Anonymous poster hash: dfccc...56f Merkelig at det blir sånn noen ganger!!! Jeg ser det fint uten å måtte logge inn på noe som helst. Men det handler om ei fra Stavanger som ble gravid ved naturmetoden, og fikk ikke mindre enn 4 babyer. Som hun har tatt seg av alene. Sendes på TV2 kl 22.45 2
Kontormus Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2015 http://www.tv2.no/2015/02/09/nyheter/stavanger/firlinger/alenemamma/6548798 Funker den da tro?
Gjest Skrevet 9. februar 2015 #6 Skrevet 9. februar 2015 Den funker! Får skrekkblandede følelser når jeg leser. Hvordan klarer hun? Jeg har bare to hender! Ser ikke for meg å skulle håndtere 4 spebarn!
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #7 Skrevet 9. februar 2015 Wow, ble skikkelig imponert da jeg begynte å lese. Men hun har visst hatt moren sin der daglig over tre år da.. Årene etter der derimot :D Og nå jobber hun i tillegg?! Det er hva jeg kaller en supermamma! Skal definitivt huske å se dette i kveld, takk for tipset Forresten: hvorfor kaller du prøverør for naturmetoden? Anonymous poster hash: b16dd...c68
Kontormus Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #8 Skrevet 9. februar 2015 (endret) Wow, ble skikkelig imponert da jeg begynte å lese. Men hun har visst hatt moren sin der daglig over tre år da.. Årene etter der derimot :D Og nå jobber hun i tillegg?! Det er hva jeg kaller en supermamma! Skal definitivt huske å se dette i kveld, takk for tipset Forresten: hvorfor kaller du prøverør for naturmetoden? Anonymous poster hash: b16dd...c68 Fordi, det var jo ikke prøverør? Står ikke det i artikkelen? Neeeeh, jeg regner jo ikke med at en enslig hadde tatt sjangsen på å sette inn så mange...? Da sto det i den første artikkelen jeg linket til. Dama ble gravid på vanlig måte, med 4! 1 av 68 mill. som opplever dette. Endret 9. februar 2015 av Kontormus
Gjest Skrevet 9. februar 2015 #9 Skrevet 9. februar 2015 Det står tydelig at det ikke er prøverør. Men ungene må da ha en far! Hvor ble det av han? Det virker som om hun ikke har en annen forelder inne i bildet i det hele tatt!
Kontormus Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #10 Skrevet 9. februar 2015 Det er mitt inntrykk også, at hun har vært alene hele veien. Men vi får vel høre om hva som skjedde tenker jeg.
minister-mio Skrevet 9. februar 2015 #11 Skrevet 9. februar 2015 Firlinger på naturmetoden er kjempesjeldent. Tror Silje er ekspert på å puste med magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå