AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #1 Skrevet 9. februar 2015 Jada da har man driti seg ut med en ONS. Ikke min kopp med te, men ooops shit happens. Hadde det råmoro med fyren. Sex'en var ikke en innertier, men helt sånn grei (blir jo aldri superbra under slike forhold). Han ville legg meg til på FB, men jeg ville ikke. Han ville ikke at jeg skulle dra, men jeg dro. Så jeg var vel ikke helt enkel å ha med å gjøre Men fyren var råkul og jeg hadde det utrolig moro sammen med han. Var bare ikke så happy over meg selv for å ha blitt med han hjem den natta. Blir rett og slett forbanna på meg selv, så derfor dro jeg selv om han kom med forslag om frokost mm. Sendte han en melding på kvelden hvor jeg sa han var kul, og han svarte en enkel melding tilbake. Men jeg tok det ikke videre derfra. Så da er det vel bare å drite i resten? Jeg er ikke forelska eller betatt (det skjer ikke over natta for min del) men digga humoren hans og det hadde vært greit å bli kjent med han. Blir det for dumt å sende flere meldinger? Eller bør jeg bare vente og se og håpe på livstegn? Og skjer ikke det, så er det bare å glemme hele fadesen? Pokker at man skal være så jævla tøsete Har ikke hatt ONS på over 10 år, så jeg pleier jo ikke være så tøs. Anonymous poster hash: 3a922...3c8
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #2 Skrevet 9. februar 2015 Så avviser du alle forsøk fra mannen til å gjøre mer enn sex? Anonymous poster hash: 90e3c...283 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #3 Skrevet 9. februar 2015 Man føler seg ikke akkurat fresh når man våkner i senga til en fremmed fyr, og er passe sliten og litt fyllesyk. Da ville jeg bare hjem til dusj og sofa og dø litt på meg Anonymous poster hash: 3a922...3c8
Gjest Lille-pus Skrevet 9. februar 2015 #4 Skrevet 9. februar 2015 Jada da har man driti seg ut med en ONS. Ikke min kopp med te, men ooops shit happens. Hadde det råmoro med fyren. Sex'en var ikke en innertier, men helt sånn grei (blir jo aldri superbra under slike forhold). Han ville legg meg til på FB, men jeg ville ikke. Han ville ikke at jeg skulle dra, men jeg dro. Så jeg var vel ikke helt enkel å ha med å gjøre Men fyren var råkul og jeg hadde det utrolig moro sammen med han. Var bare ikke så happy over meg selv for å ha blitt med han hjem den natta. Blir rett og slett forbanna på meg selv, så derfor dro jeg selv om han kom med forslag om frokost mm. Sendte han en melding på kvelden hvor jeg sa han var kul, og han svarte en enkel melding tilbake. Men jeg tok det ikke videre derfra. Så da er det vel bare å drite i resten? Jeg er ikke forelska eller betatt (det skjer ikke over natta for min del) men digga humoren hans og det hadde vært greit å bli kjent med han. Blir det for dumt å sende flere meldinger? Eller bør jeg bare vente og se og håpe på livstegn? Og skjer ikke det, så er det bare å glemme hele fadesen? Pokker at man skal være så jævla tøsete Har ikke hatt ONS på over 10 år, så jeg pleier jo ikke være så tøs. Anonymous poster hash: 3a922...3c8 Skal vi se.... Han ville ha deg på FB - du avslår Han ville du skulle bli utover dagen - du avslår Han vil lage frokost til dere - du avslår Tre ganger gir du mannen en iskald skulder, hva forventer du han skulle gjøre da du sendte melding på kvelden? - kvitre som en kanarifugl og glemme at du hadde gitt ham tre helt krystallklare avvisninger til alt som hadde å gjøre med å bli litt mer kjent med klærne på. 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #5 Skrevet 9. februar 2015 Skal vi se.... Han ville ha deg på FB - du avslår Han ville du skulle bli utover dagen - du avslår Han vil lage frokost til dere - du avslår Tre ganger gir du mannen en iskald skulder, hva forventer du han skulle gjøre da du sendte melding på kvelden? - kvitre som en kanarifugl og glemme at du hadde gitt ham tre helt krystallklare avvisninger til alt som hadde å gjøre med å bli litt mer kjent med klærne på. Hadde vært fint om han gjorde dette ja Selv om jeg avslo, så var jeg jo ikke kald. Tvert i mot sa jeg til han før jeg dro at jeg håpet på å få se han igjen. Siste forholdet var det jeg som styrte alt og tok all initiativ og det gidder jeg ikke en gang til. Mannfolka må da få lov å jobbe litt de også. De må slutte å være så feige og tørre å gønne litt på. I hvert fall håper jeg det finnes en og annen slik mann. Anonymous poster hash: 3a922...3c8
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #6 Skrevet 9. februar 2015 Synes det blir patetisk at du skal klandre deg selv så mye for dette. Blir litt kjerring og kvinnenedtrykkende. Stå heller for det du har gjort. Hvorfor skulle du ikke får gjøre det når du føler for det? Og du skal absolutt ikke unnskylde deg overfor fyren og si til han at du "aldri pleier å gjøre slikt". For det ville vært toppen av patetiskhet. Anonymous poster hash: 723d0...13b
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #7 Skrevet 9. februar 2015 Synes det blir patetisk at du skal klandre deg selv så mye for dette. Blir litt kjerring og kvinnenedtrykkende. Stå heller for det du har gjort. Hvorfor skulle du ikke får gjøre det når du føler for det? Og du skal absolutt ikke unnskylde deg overfor fyren og si til han at du "aldri pleier å gjøre slikt". For det ville vært toppen av patetiskhet. Anonymous poster hash: 723d0...13b Typisk kvinnfolk og typisk meg Men hadde jeg ikke blitt med han hjem, så hadde jeg kanskje klart å lande en date med fyren istedet. Han er en kul fyr jeg gjerne kunne blitt kjent med. Men ved å være så tøs, så har jeg vel forspilt de sjangsene Og det irriterer meg. Anonymous poster hash: 3a922...3c8
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #8 Skrevet 9. februar 2015 Typisk kvinnfolk og typisk meg Men hadde jeg ikke blitt med han hjem, så hadde jeg kanskje klart å lande en date med fyren istedet. Han er en kul fyr jeg gjerne kunne blitt kjent med. Men ved å være så tøs, så har jeg vel forspilt de sjangsene Og det irriterer meg. Anonymous poster hash: 3a922...3c8 Nei, du trenger ikke å ha forspilt de sjansene. Bare slapp av. Du møter nok på han igjen. Anonymous poster hash: 723d0...13b
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #9 Skrevet 9. februar 2015 Nei, du trenger ikke å ha forspilt de sjansene. Bare slapp av. Du møter nok på han igjen. Anonymous poster hash: 723d0...13b Jeg håper virkelig det ja Gir det noen dager og så ser jeg om jeg sender han en melding. Anonymous poster hash: 3a922...3c8
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #10 Skrevet 9. februar 2015 Dette minner meg litt om sist gang jeg var i en slik situasjon. Kvelden og morningen etterpå syntes jeg var fint, så tok kontakt med henne i etterkant. Foreslo et par ganger å finne på noe, men hun hadde ikke tid:P.. Prøvde to ganger, begge ganger med samme resultat. For å bevare litt av selvrespekten ønsket jeg henne lykke til, klar til å avslutte kommunikasjonen. Da ble hun plutselig mer interessert, har hatt en del kontakt siden.. Forstår meg ikke på dere jenter:P Anonymous poster hash: 1519d...307
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #11 Skrevet 9. februar 2015 Dette minner meg litt om sist gang jeg var i en slik situasjon. Kvelden og morningen etterpå syntes jeg var fint, så tok kontakt med henne i etterkant. Foreslo et par ganger å finne på noe, men hun hadde ikke tid:P.. Prøvde to ganger, begge ganger med samme resultat. For å bevare litt av selvrespekten ønsket jeg henne lykke til, klar til å avslutte kommunikasjonen. Da ble hun plutselig mer interessert, har hatt en del kontakt siden.. Forstår meg ikke på dere jenter:P Anonymous poster hash: 1519d...307 Akkurat slik kan jo menn være også. Siste opplegget var slik. Så lenge jeg tok initiativ, så var han kald, men ble jeg kald, så kom han løpende som en golden retriever. Skjønner ikke den jeg heller Anonymous poster hash: 3a922...3c8
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #12 Skrevet 9. februar 2015 Skjønner ikke helt hvorfor du kaller deg selv tøs. Har ikke kvinner like stor rett til å ha spontan seksuell moro som det menn har? Hvis denne fyren hadde ansett deg som uaktuell fordi du ble med ham hjem, så hadde han jo vært en dobbeltmoralsk idiot - og ikke noe å samle på. Men til hovedpoenget: jeg ville bare sendt ham en melding om et par dager. Vær ærlig, skriv at du var litt stressa og ukomfortabel den morgenen, men at du syntes han virket som en spennende fyr og at du gjerne kunne tenke deg å ta en kaffe eller en øl sammen. Foreslå en dag, eller spør om han har en spesiell dag det passer. Hopp i det - det verste som kan skje er at han svarer nei eller ikke svarer i det hele tatt, og da kan du ihvertfall glemme ham og konsentrere deg om neste bra mann du møter. Anonymous poster hash: 3a208...484
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #13 Skrevet 9. februar 2015 Skjønner ikke helt hvorfor du kaller deg selv tøs. Har ikke kvinner like stor rett til å ha spontan seksuell moro som det menn har? Hvis denne fyren hadde ansett deg som uaktuell fordi du ble med ham hjem, så hadde han jo vært en dobbeltmoralsk idiot - og ikke noe å samle på. Men til hovedpoenget: jeg ville bare sendt ham en melding om et par dager. Vær ærlig, skriv at du var litt stressa og ukomfortabel den morgenen, men at du syntes han virket som en spennende fyr og at du gjerne kunne tenke deg å ta en kaffe eller en øl sammen. Foreslå en dag, eller spør om han har en spesiell dag det passer. Hopp i det - det verste som kan skje er at han svarer nei eller ikke svarer i det hele tatt, og da kan du ihvertfall glemme ham og konsentrere deg om neste bra mann du møter. Anonymous poster hash: 3a208...484 Jeg føler ikke skam pga en natt, men ble bare sinna på meg selv da jeg kanskje har forspilt sjangser på noe annet enn sex. Men jeg skal gjøre som du sier. Må tørre å gutse litt her. Og går det i dass, så vil jeg uansett ikke angre på den natta. Skjedd har skjedd. Anonymous poster hash: 3a922...3c8
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #14 Skrevet 10. februar 2015 Jeg spurte om han ville gå ut en dag og han synes det var hyggelig at jeg spurte og at han skulle komme tilbake til meg på dette. Jaja jeg trenger vel ikke akkurat å sitte i tvinne tommeltotter og håpe på noe fra han Så får man helle blir positivt overrasket om så faktisk skjer. Anonymous poster hash: 3a922...3c8
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #15 Skrevet 11. februar 2015 Og ryktene sier han er en player. Hadebra! Det gidder jeg ikke Anonymous poster hash: 3a922...3c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå