Alja Skrevet 9. februar 2015 #1 Skrevet 9. februar 2015 Jeg leier leilighet privat, og har hatt besøk av en veninne. Bilen hennes har stått i tunet og det har rast snø på den fra taket, og den er meget smadret på den ene siden... What to do?
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #2 Skrevet 9. februar 2015 Er det definert som parkeringsplass der hun sto? For om det bare er mulighet for å parkere (men ikke oppmerket) er det på hennes egen risiko. Lærte om forskjellen fra bbl-styret. Vi har ikke parkeringsplasser for da er vi ansvarlige for slike skader. Siden det ikke er oppmerkede plasser hos oss er vi ikke ansvarlige selv om du kan parkere der. Anonymous poster hash: 0ec4d...89a
Alja Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2015 Jeg aner ikke, det er bare et stort tun. I kontrakten står det at jeg har 1 parkeringsplass jeg kan disponere, og det gjelder helt inn til husveggen.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #4 Skrevet 9. februar 2015 Hvis hun har kasko på bilen, er det vel "bare" en egenandel på 4000? Den dekker vel slikt? Anonymous poster hash: 10f91...5a2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #5 Skrevet 15. februar 2015 Jeg aner ikke, det er bare et stort tun. I kontrakten står det at jeg har 1 parkeringsplass jeg kan disponere, og det gjelder helt inn til husveggen. Ta et bilde av bilen når den står parkert og nedraset av tarassnø. Send bildet til forsikringsselskapet til bilen og få en juridisk vurdering av ansvar! Det er bl.a. det vi betaler forsikring for!Anonymous poster hash: 25782...ea2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå