AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #1 Skrevet 9. februar 2015 Hei! Torsdag 5 feb kjøpte jeg en svart jeans på Zara i strl 36 som jeg alltid bruker i alle Zara bukser. Denne satt helt perfekt på meg da jeg prøvde den, og den satt fremdeles like fint dagen etter jeg brukte den. I går, altså søndag 8 feb vasket jeg den for første gang etter å ha brukt den kun én gang. Jeg vasket den på 30 grader, uten tøymykner og uten tørketrommel som sto på lappen inni buksa. Da jeg skulle ta på meg buksa igjen i dag, var den blitt alt for stor på kneerne, rompa og i anklene + at den hadde blitt ganske stygg i stoffet noen steder. Nå er denne buksa alt for stor til meg, og jeg vil si den har gått opp rundt 1-2 størrelser om etter vasken. Jeg hadde forstått om dette hadde skjedd om buksa hadde vært godt brukt og vært vasket mange ganger i løpet av en lang periode men jeg har jo kun vasket den én gang og brukt den tilsammen to ganger. Jeg syns dette er alt for dårlig! Har jeg noen rettigheter her? Kan jeg får tilbake pengene om jeg går tilbake til butikken? Anonymous poster hash: 8b678...137
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #2 Skrevet 9. februar 2015 Glemte å nevne at jeg har kvitteringen fremdeles! Anonymous poster hash: 8b678...137
Heltprinsesseass Skrevet 9. februar 2015 #3 Skrevet 9. februar 2015 Jeg hadde klaget, for du taper ikke noe på det. Buksa er som den er, men om du sier fra til butikken kan de kanskje hjelpe deg videre. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå