AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #1 Skrevet 9. februar 2015 Skrudde på pc som vanlig. Får logget meg inn med det vanlige passordet, så blir skjermen bare svart! Musepekeren er der så skjermen virker. Kommer inn i innstillingene til Ctrl+alt+del, men forstår ingenting der. Win8. Det eneste jeg kan tenke meg er at jeg lastet ned flere adblocks i mozilla firefox i går via adons i nettleseren. Kan de ha fucka opp hele pcn og ikke bare stoppet reklamen? Tips!!? Tips? Anonymous poster hash: 934c1...ca6
Fuglen Skrevet 9. februar 2015 #2 Skrevet 9. februar 2015 1. Gå til Task Manager gjennom ctrl+alt+del. 2. File -> Run new task 3. Finn kontrollpanelet på datamaskinen din 4. Gå til Programs 5. "Uninstall" alle programmer du installerte før skjermen ble svart 6. Restart maskinen og se om det hjelper
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #3 Skrevet 9. februar 2015 Hva søker jeg for å finne det? Ingen treff på kontrollpanel, kontroll, innstillinger eller controll.....Anonymous poster hash: 934c1...ca6
Teardrop Skrevet 9. februar 2015 #4 Skrevet 9. februar 2015 (endret) Slettet: feil tråd Endret 9. februar 2015 av Teardrop
Fuglen Skrevet 9. februar 2015 #5 Skrevet 9. februar 2015 (endret) Hva søker jeg for å finne det? Ingen treff på kontrollpanel, kontroll, innstillinger eller controll.....Anonymous poster hash: 934c1...ca6 Kanskje søke på "programmer" eller "programs" ? Og control skrives med én L på engelsk.. Endret 9. februar 2015 av Fuglen
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #6 Skrevet 9. februar 2015 Fikk kommet meg inn på mozilla og slettet alle add-ons restarta men hjalp ingenting... fortsatt kun svart skjerm. Men oppstarts bildet og loginn siden er helt nornal. Det er når passordet er godkjent--> siden etter det blir svart som natten! :/Anonymous poster hash: 934c1...ca6
Fuglen Skrevet 9. februar 2015 #7 Skrevet 9. februar 2015 Fikk kommet meg inn på mozilla og slettet alle add-ons restarta men hjalp ingenting... fortsatt kun svart skjerm. Men oppstarts bildet og loginn siden er helt nornal. Det er når passordet er godkjent--> siden etter det blir svart som natten! :/Anonymous poster hash: 934c1...ca6 Det er fordi det må slettes fra selve datamaskinen, ikke bare fra nettleseren. Det er også lurt å tømme papirkurven etter du har avinstallert. Og evt søke opp navnet på programmet/programmene du har avinstallert for å forsikre deg om at alt er borte fra maskinen. Vet du ikke hvordan du finner frem til programmene på datamaskinen din?
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #8 Skrevet 9. februar 2015 Ingen av de funker. Men jeg får åpnet spill og internett fra oppgavebehandling. Er det skadelig for pcn å bruke nett eller steam-spill gjennom der noen dager?Anonymous poster hash: 934c1...ca6
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #9 Skrevet 9. februar 2015 Veit ikke hvordan jeg finner frem gjennom Ctrl-alt-del veien nei... finner jeg kontrollpanel hadde jeg fått til å slettet..... :/ Idee om hva som har skjedd? Nekter å tro dette er oga adblock i firefox! Så ingen winupdate når jeg skrudde den på heller....Anonymous poster hash: 934c1...ca6
Fuglen Skrevet 9. februar 2015 #10 Skrevet 9. februar 2015 Hm, så rart at ikke kontrollpanelet kommer opp når du søker på det. Funker hos meg. Windows 8 er ikke glad i alle programmer og plug-ins.. Har hatt problemer med flere. Vil ikke tro at det er skadelig å bruke nettet eller å spille på den måten. Og det er nok ikke noe galt med maskinen din, så lenge du får til avinstallering Kanskje du har noen å spørre, som kan fysisk se datamaskinen din og prøve seg frem?
-Jiinxs- Skrevet 9. februar 2015 #11 Skrevet 9. februar 2015 (endret) Før musen ned til venstre hjørne. Om du har W 8.1 så før musen over icon og høyreklikk. Velg øverste valget, heter noe med Program and Features (engelsk versjon) Jeg tror heller ikke at det har noe med FF plugins. Kanskje dette hjelper? Endret 9. februar 2015 av -Leon-
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #12 Skrevet 9. februar 2015 Skjermen er helt svar, har kun musepeker. Skjer i ingenting når jeg tar musa i hjørnene, prøvde det tidligere i dag... Anonymous poster hash: 934c1...ca6
-Jiinxs- Skrevet 9. februar 2015 #13 Skrevet 9. februar 2015 Skjermen er helt svar, har kun musepeker. Skjer i ingenting når jeg tar musa i hjørnene, prøvde det tidligere i dag...Anonymous poster hash: 934c1...ca6 Får du opp task manager? Om du gjør det fikk du prøvd ut det som ble sagt i videoen jeg linket til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå