AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #1 Skrevet 9. februar 2015 Noen som vet om en god, privat gynekolog i Stavanger som har god erfaring med ufrivillig barnløshet? Den offentlige gynekologen jeg har er så utrolig dårlig, og pga alder har vi ikke tid til å vente på ny henvisning til offentlig gynekolog og kaste bort tiden der. Anonymous poster hash: 0fafb...610
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #2 Skrevet 9. februar 2015 Klinikk Hausken i Haugesund. Veldig flinkeAnonymous poster hash: 5a84a...7e5
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #3 Skrevet 9. februar 2015 Klinikk Hausken i Haugesund. Veldig flinkeAnonymous poster hash: 5a84a...7e5 Hørt mye bra om de ja, men det blir litt tungvint å reise dit. Helst noen i Stavanger/Sandnes/Bryne tenker jeg, til og med Egersund kan funke. TS Anonymous poster hash: 0fafb...610
Maneo Skrevet 10. februar 2015 #4 Skrevet 10. februar 2015 (endret) Feil tråd. Endret 10. februar 2015 av Maneo
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #5 Skrevet 10. februar 2015 Hva med gynekologen i Hinnaklinikken? Går du til offentlig gynekolog i Klubbgata? Jeg var i alle fall fornøyd med han. Ville søkt ny offentlig mems dere går til en privat i mellomtiden.Anonymous poster hash: 8498f...1b3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #6 Skrevet 10. februar 2015 Vi var på flere private ultralyder hos gynekolog Bærheim ved Forusakutten i Stavanger sentrum. Hun var veldig dyktig og profesjonell og tok seg god tid. Jeg hadde mange småblødninger gjennom svangerskapet og veldig redd for å miste, men følte at jeg ble tatt veldig på alvor hos henne. Valgte derfor å heller betale for private ultralyder (som jeg nesten kunne få time til på dagen) heller enn å vente i dagesvis hos offentlige gynekologer. Ser på nettsiden at hun også driver med utredning av ufrivillig barnløshet, så jeg anbefaler henne. Anonymous poster hash: f1653...0fa
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #7 Skrevet 11. februar 2015 Takk for svar! Går til han i klubbgata ja, men det var bare en teit opplevelse, i forhold til tidligere gynekologer. Første konsultasjon hos han inkludert innvendig ul tok ti minutter, han hadde ikke tid å snakke med meg en gang. Tror ikke han har oppfattet hva problemet mitt faktisk er en gang. Skal sjekke ut henne på forusakutten, er greit med personlige erfaringer. Anonymous poster hash: 0fafb...610
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #8 Skrevet 11. februar 2015 Anita Steinbakk hos Stavanger gynekologi! KJEMPE flink, jeg hadde også en dårlig opplevelse med han i klubbgata og gikk så privat til Anita. Hun tar en grundige sjekk, gir gode råd og tips og er veldig tilgjengelig for spørsmål. Jeg føler jeg har fått veldig god oppfølging hos henneAnonymous poster hash: 59b21...9f7 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #9 Skrevet 12. februar 2015 Anita Steinbakk hos Stavanger gynekologi! KJEMPE flink, jeg hadde også en dårlig opplevelse med han i klubbgata og gikk så privat til Anita. Hun tar en grundige sjekk, gir gode råd og tips og er veldig tilgjengelig for spørsmål. Jeg føler jeg har fått veldig god oppfølging hos henneAnonymous poster hash: 59b21...9f7 Takk! Har lest litt om henne, tror jeg går for henne når jeg gir opp Klubbgata (skal gjøre ferdig noen blodprøver først). TS Anonymous poster hash: 0fafb...610
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #10 Skrevet 12. februar 2015 Har god erfaring med Anita Steinbakk fra Stavanger Gynekologi. God service!Anonymous poster hash: e37e3...236
GammelKaktus Skrevet 12. februar 2015 #11 Skrevet 12. februar 2015 Karen Time på Bryne, og Eli Smedvig på Hillevåg, de er veldig gode. 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #12 Skrevet 12. februar 2015 Hvor mye betaler dere for en privattime ?Anonymous poster hash: 4cdbb...63a
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #13 Skrevet 13. februar 2015 Tror det er 1000,- eller 1200,- på dagtid. Dyrere på ettermiddagen. Anonymous poster hash: e37e3...236
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #14 Skrevet 13. februar 2015 Hvor mye betaler dere for en privattime ?Anonymous poster hash: 4cdbb...63a Ca 1300 har jeg betalt før, og ser på de ulike prislistene at det er vanlig. Offentlig koster 500, så prisen er ikke såå ille sånn sett. TSAnonymous poster hash: 0fafb...610
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #15 Skrevet 17. februar 2015 Eli smedvik er kjempe god og hyggelig og tar seg tid til deg! kommer inn med en gang og er punktlig. MEEEN.... tar langt tid å få time ( hun er poppis) Anonymous poster hash: 605b9...357
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #16 Skrevet 17. februar 2015 Eli Smedvig er ikke særlig empatisk. Jeg var ikke der pga barnløshet, mulig hun er super på det. Jeg opplevde damen som veldig høyfrekvent og forutinntatt. Det var absolutt ingen forståelse å hente, bare et voldsomt høyfrekvent toneleie ( mulig hun synes høyt toneleie er definisjonen av empati, det var ihvertfall min opplevelse) jeg ble henvist til henne pga ekstremt dårlig behandling på sus. Jeg kom tilbake til fastlegen min og sa at denne damen suger! Anonymous poster hash: f212b...a04
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #17 Skrevet 17. februar 2015 Eli smedvik er kjempe god og hyggelig og tar seg tid til deg! kommer inn med en gang og er punktlig. MEEEN.... tar langt tid å få time ( hun er poppis)Anonymous poster hash: 605b9...357 Hun er offentlig, så det er uansett ikke aktuelt - da er det jo lang ventetid uansett. Derfor jeg vil gå privat. TS Anonymous poster hash: 0fafb...610
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #18 Skrevet 18. februar 2015 Hei, jeg er ikke gravid dessverre, men den dagen det skjer SKAL jeg til Johan Bergh på Madla. Var hos ham da jeg hadde MA for noen år siden, og i slutten av 2014 for å sjekke status på eggene mine, og bedre mennesker skal du lete lenge etter. Han kan virke litt "krass" eller "kald", men det er han såvisst ikke, tror det bare var meg som var litt stressa og lei p.g.a. MA. Vet om flere (både venner og bekjente) som har hatt MA og vært hos ham - de er av same oppfatning som meg (og de tre venninnene jeg har som hadde MA'er har 1 og 3 barn i dag). Han kan være vanskelig å få time/ henvisning til via lege nettopp fordi han er populær og veldig flink, legen min sier han bare brukes der det er faktiske problemer og man "må" ha hatt problemer tidligere, som f.eks. MA. Men dere går jo privat, så da gjelder ikke dette. Lykke til! Anonymous poster hash: 65c69...7b4
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #19 Skrevet 18. februar 2015 Hei, jeg er ikke gravid dessverre, men den dagen det skjer SKAL jeg til Johan Bergh på Madla. Var hos ham da jeg hadde MA for noen år siden, og i slutten av 2014 for å sjekke status på eggene mine, og bedre mennesker skal du lete lenge etter. Han kan virke litt "krass" eller "kald", men det er han såvisst ikke, tror det bare var meg som var litt stressa og lei p.g.a. MA. Vet om flere (både venner og bekjente) som har hatt MA og vært hos ham - de er av same oppfatning som meg (og de tre venninnene jeg har som hadde MA'er har 1 og 3 barn i dag). Han kan være vanskelig å få time/ henvisning til via lege nettopp fordi han er populær og veldig flink, legen min sier han bare brukes der det er faktiske problemer og man "må" ha hatt problemer tidligere, som f.eks. MA. Men dere går jo privat, så da gjelder ikke dette. Lykke til!Anonymous poster hash: 65c69...7b4 Hvis han er offentlig er han jo uansett uaktuell for oss - har ikke tid til å vente. Har heller ikke et alvorlig problem, trenger bare en lege som faktisk gidder å høre på hva problemet er - noe han jeg går til nå ikke har tid til. Men takk for tips, skal huske på det om jeg noen gang trenger offentlig gynekolog igjen. har kommet mange gode forslag nå! Anonymous poster hash: 0fafb...610 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #20 Skrevet 18. februar 2015 Johan Berg driver enkeltmannsforetak - da er han vel privat? Holder til i Madlagården. Men han tar imot pasienter fra allmennlege også virker det som. At han gjør litt begge deler? Anonymous poster hash: 65c69...7b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå